Mitt 2012 - november

Nu är jag snart klar med sammanfattningen av förra året. Vi är framme vid näst sista månaden, som förstås var väldigt speciell. Ni vet väll varför?
 
Månaden började med träning. Jag och Anna tränade på Sats medan Liam lekte nöjt på minisats. Jag och Linn tog med oss barnen hem till Nathalie för lek. Världens finaste Liam fyllde 1 år! Vilket vi firade med två kalas. Efter hans ettårsdag började jag lägga ut klart färre bilder på honom i bloggen. De flesta bilder ser man honom endast bakifrån. Det fick bli lösningen för att jag fortfarande skulle kunna dokumentera våra dagar med bilder. Jag har självklart tagit vanliga fina bilder på honom också. Men de håller jag för mig själv och nära och kära.
 
Jag och Anna åkte till stan för en lunch med pappa. Vi gick även ut tillsammans med ett gäng tjejer. Toppenkväll! Det blev många turer till öppna förskolan även denna månad. Jag och Liam hälsade på Ullis hundcafé och myste med Tiffany. Theo fick stå modell för nya kläder.  
 
Jag och Liam gick till BVC för hans 1årskontroll. Sami fick följa med eftersom det även innebar 1årssprutan. Jag gick ut med Sarah och Lind för några drinkar. Jag, Nathalie och Isabelle tog med barnen till leklandet Kataach. Vilket ställe! Barnen var i himmelriket.
 
Snön kom och Liam fick åka pulka för första gången. Pappa, Birgitta och Cornelia kom över för en fika och Liam lekte genast med Cornelia. Månaden avslutades med att jag, Liam och Theo åkte hem till Sarah och Kahléen. Blev två dagar med lek och öppna förskolan. Vilket härlig månad. Ett bra avslut på Liams första år. ♥
 

Kommentarer
Postat av: anna

Fina Liam:) Tänk vad tiden springer iväg

Postat av: Anna

svar: Tar cirka 40 minuter med buss :) riktigt härligt!

2013-01-30 @ 14:16:56
URL: http://annakanna.blogg.se/
Postat av: Linda-Mamma till Alfred

Åh så många fina bilder som vanligt! Ja med mig är det bra nu men lilleman är sjuk o har hög feber=( Hoppas det går över snart!

2013-01-30 @ 17:12:49
URL: http://hummingbird.blogg.se
Postat av: jenny - mammaliv i nashville

Och hej vilket härligt första år för Liam!! :)

2013-01-30 @ 19:46:18
URL: http://jennybenny.se
Postat av: Mamma till William och Wilma

Godmorgon söta..Härliga bilder du delar med dig.Ha en fin torsdag.kram

2013-01-31 @ 09:28:36
URL: http://blondis81.blogg.se
Postat av: felicia - fotokobran

Tävlar ut ett eget domän på bloggen!
Såsom fotokobran.se fast ett eget! :)

2013-02-02 @ 20:52:54
URL: http://fotokobran.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback