Sebbes student

Igår kunde jag sluta lite tidigare från jobbet och skyndade till Liams förskola. Han var ute i det fina vädret och busade och blev jätteglad när han såg mig. Första gången jag kom och hämtade honom med bilen och även första gången jag körde med Liam i bilen! Nog var jag lika skärpt som på mina körlektioner allt. Klart mer avslappnad när jag sitter själv i bilen...
 
Vi åkte hem till min mamma där min bror Sebbe firades. Igår tog han studenten och nu är han äntligen ute i arbetslivet på riktigt! Vi åt grillat och medan de andra drack gott vin fick jag nöja mig med vatten. Körkortets baksida? Äsch just nu är det så jäkla kul att köra bil att det gör inget. Fast nog var jag lite sugen allt på att ta ett glas vin på altanen med mina kära syskon och fina sambo. Men det hinner vi med en annan gång.
 
Tack förresten för alla gratulationer till körkortet! Både här på bloggen, instagram, telefonen och facebook. Värmer enormt! Jag är superstolt och det är fortfarande helt ofattbart. Vilken frihet.
 
Imorgon jobbar jag sista dagen innan min semester. 06.30 - 16.00. Sen ska jag och Anna ta bilen och hämta Liam på förskolan och sen åka och köpa en iphone till syster. Som hon tjatat. Lär inte hinna uppdatera bloggen imorgon men ska se till att skriva ett hejdå-inlägg på lördag innan vi åker till Finland. Mamma lär ta med datorn så något inlägg lär komma upp från landstället också. Men mest tänker jag njuta, som jag längtat efter den här semestern.
 
God natt!

Kommentarer
Postat av: Sara Ekman

Åh så kul med studentfirande! Mumsig tårta :)

Postat av: C by Caroline ♥

Sv: Ja det är mysigt, men oj vilken tid det tar!

Åh grattis till körkortet!! Vilken befrielse det måste vara att kunna ta bilen överallt. :D

2013-06-06 @ 21:49:18
URL: http://cbycaroline.blogg.se
Postat av: MissJeni - mamma till Lucas ♥

Visst är det skönt att kunna ta bilen själv :D Snart kommer du vilja ha en egen bil också ;) Känner själv att en bil i hushållet blir lite begränsat ibland när sambon är och jobbar :P haha

2013-06-07 @ 07:51:35
URL: http://jeni.blogg.se/
Postat av: Anna

åh vad härligt med studentfirande! man blir så lycklig av det :)

2013-06-07 @ 18:05:24
URL: http://addspiritblog.wordpress.com
Postat av: LORISSA LOVEBOMB

sv: Naaaw, tack :)

Ååååh, semester :D Jag har tyyyyp semeter, är ledig till fredag nästa vecka. Så... en vecka semester i alla fall ;)

2013-06-07 @ 21:15:54
URL: http://lorissalovebomb.se
Postat av: Anna

Roligt med student kalas. Ännu en gång, grattis till körkortet det är du värd

2013-06-11 @ 07:49:24
URL: http://heltenklaanna.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback