Homeparty

Igår var många av mina mammavänner överbjudna på ett Homeparty som jag ordnade tillsammans med pappas fru Birgitta. Hon har tidigare haft en barnklädesbutik och sålde ut sitt sortiment för 70 - 80% lägre än vad kläderna kostar i butik. Ni kan gissa om mina vänner fyndade.

Pappa hade bakat sockerkaka och jag och Sami bjöd på kaffe och te. Det blev en riktigt mysig eftermiddag och Liam var glad som fick busa med sin moster Cornelia.

Nu har jag två öppningsveckor på jobbet. Idag fick jag ta emot varor och under de kommande två veckorna kommer jag få lära mig öppningsskif. Eftersom jag har kort utbildning får jag se till att vara snabblärd! Vara koncentrerad på jobbet och lägga mig i tid för ordentlig sömn. Vilket jag för sig alltid gör. Sedan jag blev mamma har jag blivit en riktig morgonmänniska. 05.30 ringde klockan imorse och jag hade inga problem att komma upp ur sängen, härligt!


Kommentarer
Postat av: MissJeni - mamma till Lucas ♥

Åh, där hade jag velat vara med och fynda :D

Postat av: Eleonore- Kokboksutmaningen

Det var jättekul att komma och Birgitta hade med sig så mycket fint!

2013-03-04 @ 19:16:31
URL: http://fikamed.wordpress.com
Postat av: anna

vad mysigt det lät!

2013-03-04 @ 20:03:26
URL: http://addspirit.blogg.se/
Postat av: Anna

Vad kul att sälja kläder så. Har vart lite inne på att samla ihop kompis gäng och byta/sälja försmå barnkläder. Kram

2013-03-04 @ 20:28:34
URL: http://heltenklaanna.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback