Playdates i huset


Hej på er! Ledsen att jag varken hinner svara eller godkänna några kommentarer. Är ledig från jobbet imorgon och då ska jag ta tag i det!

Livet rullar på som husägare. Såg att några undrar om det är radhus vi köpt. Nej kedjehus är det, bor i världens trevligaste område och har redan hälsat på flera grannar.

Ovan är två bilder från när Nathalie och Melina hälsade på i söndags och från när My och Theo kom över tidigare idag. Perfekt med Liams lekrum! Ska bli kul att inreda den ytterligare. 

Nu ska jag ut med Theo innan det är dags att gå till jobbet. Liam hänger med sin farmor tills Sami kommer hem.

Kommentarer
Postat av: anna

härligt att ni trivs

Postat av: Josefine Anerland

Åh så söta!
Skönt att ni trivs!

2013-10-12 @ 10:07:52
URL: http://josefineanerland.blogg.se/
Postat av: Jennah

Vad skönt att vara ledig!

2013-10-14 @ 13:33:51
URL: http://kulturjennah.blogg.se
Postat av: Kattis

Ett kedjehus är ju dock ett radhus? Inte för att jag vet vad det spelar för roll, huvudsaken är väl att ni trivs :)

Svar: Fast radhus är oftast bostadsrätt och husen sitter ihop med varandra. Kedjehus sitter fast med garage och inte själva huset, så man kan inte höra grannarna :)
Maria

2013-10-16 @ 13:17:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback