Sugen på ny dator

Datorer från cdon.com

När min dator gick sönder för några månader sedan kände jag inte för att lägga pengar på en ny. Tyckte att det gick bra att använda Samis dator istället. Men nu har suget efter en bärbar blivit för stort. Datorer kostar inte så mycket längre och man kan få en helt okej för bara 3000 - 4000.
 
Men jag får ändå vänta lite till. Måste köpa bil först och se vad det kostar. Var på en bilfirma igår och letade med Sami men hittade ingen som jag ville köpa. Alltid var det något som saknades. Börjar bli ont om tid. Om tre veckor flyttar vi in i huset och då måste jag ha bil. Annars kommer jag inte kunna ta mig till jobbet. Så får fortsätta leta, och leta och leta.

Kommentarer
Postat av: Malin -Änglamamma och gravid

Hoppas du hittar en bil snart så du kommer till jobbet!

Postat av: Cissi

Svårt det där med att hitta bil! Vi fick leta i veckor innan vi hittade en, på tips från en vän till Marcus pappa som kan det där med bilar och har mycket kontakter...
Hoppas ni hittar något snart

2013-09-13 @ 10:26:53
URL: http://nastanperfekt.blogg.se
Postat av: Sara Ekman

Jag skulle också vilja ha en ny dator :) Har haft min i säkert 6 år och den börjar segna till lite nu ;)

2013-09-13 @ 11:01:07
URL: http://aamaziing.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback