Mitt 2013 - maj och juni

Maj var en varm månad då vi gick ut så ofta som möjligt.
Anna kom äntligen hem från Gran Canaria till min och Liams stora glädje. Jag åkte även hem till Sarah så barnen fick busa och på kvällen hade vi vinchill med choklad när kidsen somnat.
Jag och Sami åkte flera gånger hem till hans mamma och hängde på deras stora tomt. Liam fick hjälpa Sami att tvätta bilen. Vi åkte även till olika lekparker för bus.
Jag övningskörde och klarade teorin. Jag och Sarah tog med barnen till en lekpark inne i stan.
Jag hade egentid med min härliga son och vi njöt av det fina vädret. Kändes som en sommarmånad!
 
I juni köpte jag ett nytt objektiv och började fotografera mer med systemkameran igen. Månaden började också med att jag tog körkort. Vilken lycka!
Vi åkte till Finland där vi har vårat landställe. Jag, Sami och Anna passade då på att åka till Särkänniemi, ett tivoli i Tammerfors.
Sebbe tog studenten och sen åkte vi upp till Rättvik för att fira midsommar. Jag och Liam hann även med en tur till Sarah och K för lek. Månaden var så fullspäckad med aktiviteter att jag knappt hann med att blogga. Då har man roligt.

Kommentarer
Postat av: snie.blogg.se

va härligt. o maj månad var ju underbar!!

Postat av: chanelle

Härliga bilder :)

2014-01-03 @ 11:09:17
URL: http://fames.se/cocobella

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback