Mitt 2013 - mars och april

Mars var en relativt lugn månad med lite kalas och playdates.
 
Birgitta kom över och ordnade homeparty för mina mammavänner. Hon sålde barnkläder till 70% lägre pris än butikernas. Cornelia kom över och sov hos oss och Liam fick busa med sin kompis Elsa.
 
Samis pappa fyllde 50 år och min kusin Vilma fyllde 3 år så det blev lite firande också. En månad helt i min smak.
 
April var månaden då jag blev arbetsledare, men jag hann med mycket på min fritid också.
Det blev vinchill på vår balkong, kaffe i solen med Carro på jobbet, och ut till lekparken med Liam.
Även den här månaden fick Liam hänga med Elsa och jag gick ut och åt sushi med Sarah på East.
 
Jennas döttrar fyllde 3 och 1 år vilket firades i en lokal med flera av hennes mammavänner och deras barn. Efteråt åkte vi hem till pappa där Liam lekte utomhus med Cornelia. Äntligen började värmen komma och lilleman slapp overallen.
 
Jag åkte till parken med Nathalie, Eleonore, Linda och Mikaela tillsammans med kidsen. Vi njöt av solsken och barnen busade. Efteråt åkte jag hem till mamma för lite vinchill på hennes altan.
 
Jag och Sarah lunchade tillsammans inne i stan och jag och Sami hade lite egentid på pizzahut med god mat och dricka. April kan ha varit en av årets bästa månader.

Kommentarer
Postat av: Showbrains

Så himla mysigt! Jag älskar verkligen vårmånaderna.. :)

Postat av: mamma till william o wilma

Hoppas att du får en fin dag..kram

2014-01-02 @ 11:58:07
URL: http://blondis81.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback