Mitt 2013 - november och december

Då var det dags att sammanfatta förra årets sista två månader.
 
November var en riktig kalasmånad. Vår älskade lilla Liam fyllde 2 år och det firades med fika. Nära och kära kom över och Liam var väldigt glad över all uppmärksamhet som han fick.
 
Även hans två kompisar Melina och Ilon fyllde 2 år och självklart ville även dem fira med kalas. Oj vad barnen hade roligt tillsammans. Liam fick även hänga mycket med både faster Tiffa och moster Anna den här månaden.
 
Vår efterlängtade soffa från Mio kom och fick plats i vårt fina vardagsrum. Vi (läs Sami) monterade även ihop vardagsrumsbordet som inte syns i bild. En vit kista från Jysk. Även min älskade bordslampa från Mio fick plats i vardagsrummet. Nu måste vi få tummen ur och köpa lite hyllor så att ni kan få bild som jag lovat.
 
I november passade vi Liams kompis Theo några timmar och det var full fart som gällde. Jag och Liam tog cykeln till Coop och han kändes lillvuxen där han gick som ett proffs med korgen och kikade i hyllorna efter råvaror att köpa.
 
Jag och Sami bjöd över My, Jonny, Isak och Emma plus deras kids för middag. Vilken kväll! Barnen lekte tills de stupade och vi vuxna åt och drack gott och pratade om allt möjligt. Ja november var helt klart en toppenmånad.
 
December började med att jag och Sarah tog med kidsen till Täby centrum för shopping och bus. Jag åkte även till Nacka Forum med Nathalie och Eleonore. Det blev julklappsshopping och sushi. Jag och Sami provade årets glögg, mycket god.
Snön kom äntligen! Som vi njöt och tur det då den inte stannade länge. Liam busade med Loke och Theo i snön och vi hann med en pulkatur innan snön hann smälta bort.
 
Jag, mamma, Anna och Sami åkte till Globen för idolfinal, fantastisk kväll.
 
Jag fyllde 25 år och bjöd över la familia för lite fika. Liam önskade er en god jul och fick även bekanta sig med tomten. Vi hade en riktigt mysig jul här hemma tillsammans med delar av min och Samis familj. Nyår blev ett fiasko med magsjuka. Men vad gör det? Vi fick ett väldigt fint år, även om stor del av hösten blev riktigt tung. Men jag ser ändå tillbaka på 2013 med ett leende, vilka underbara människor jag har i mitt liv. Jag både tror och hoppas att även 2014 kommer vara ett bra år. Med världens bästa familj och vänner kan det inte bli annat än topp, topp. ♥

Kommentarer
Postat av: Hanna Karlsson

Härliga månader!

Postat av: Kelly

Fina bilder :D

2014-01-07 @ 11:15:00
URL: http://kawaii-tjejen.se
Postat av: AW - Fotograf

De tycker jag verkligen att du ska göra, man minskar inte bara risken för ett rejält virus utan min dator blev snabbare också :)

De bästa med norton är att de är så extremt enkelt att göra allt själv :D Man ser precis vart man ska skriva för att göra de man är ute efter ^^

2014-01-07 @ 11:16:53
URL: http://megapixeln.se
Postat av: Marlene S.R

-det var det:)

2014-01-07 @ 11:17:44
URL: http://maarlenez.blogg.se/
Postat av: Matilda Sundin

Svar: Jaa, det är ju det :( Och det blir nog värre när man får se sin hund bli ihjälbiten :(

2014-01-07 @ 12:09:45
URL: http://femtonplus.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback