Ikea i helgen

Nu i helgen ska vi äntligen till Ikea igen! Ja att välja löningshelg är inte så smart egentligen men vi har inte riktigt något val. Vi vill gärna dit innan lillan är född och jag jobbade helgen som var och jobbar om två helger. Efter det börjar jag bli så höggravid att jag inte vet om jag orkar med ett besök på Ikea. Så vi får helt enkelt se till att vara där när det öppnar så kanske det är lite lugnare.
 
Det vi är ute efter är en byrå till lillasyster, en nattlampa för nattamningen, matta till sonens sovrum och ett soffbord till övervåningen. Jag vill även titta på nytt köksbord med tillhörande stolar och gardiner till lillemans sovrum. Ska bli så mysigt att gå på Ikea med älskling. Det är tur att han har så mycket tålamod att han orkar strosa runt, och faktiskt tycker att det är mysigt.
 
Nu ska jag och lilleman göra oss iordning. Vid nio ska han till förskolan och sen åker jag vidare till sjukhuset för tillväxtultraljudet. Berättar hur det gick när jag är hemma igen!

Kommentarer
Postat av: anna

det är kul att gå runt på Ikea

Postat av: Marika

Åh vi måste också till Ikea, bara för ett par små sakers skull. Ex nattlampan. Redan hunnit vara där ca 5 gånger innan :)

2014-09-22 @ 11:11:56
URL: http://katrimarikas.blogg.se
Postat av: Petra

sv ja det är bra tider jag ha

2014-09-22 @ 12:27:42
URL: http://brunetpetra.blogg.se
Postat av: Småstadsfrun

Ikea är alltid roligt! Gäller att passa på nu medans du orkar. Men din man låter i alla fall som han gillar det. Min måste mutas med mat hela rundan runt..

2014-09-22 @ 13:13:12
URL: http://www.smastadsfrun.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback