Liams nya leksaker

Fotograferade precis några av Liams nya leksaker. Orkade inte ta bilder på allt, för mycket har han fått! Han fick några klädesplagg och ett bäddset. Annars var det bara leksaker. Så ni kan gissa om han är glad. Han fick även duplo, en bana där man kan släppa ner bollar, klossar, ritblock, play dough, kritor för småbarn, en ryggsäck av mig och Sami (vi köpte även ringarna i bild) och en stor lastbil. Säkert något mer som jag inte kommer på just nu.

Det är svårt att säga vilken som är favoriten eftersom han leker med allt. Han tröttnar så fort så han byter hela tiden. Varierar nya leksaker med gamla. Mikrofonen är väldigt populär, som spelar musik och pratar med honom. Även den radiostyrda bilen som han snabbt lärde sig att förstå. Men han leker även med sina andra leksaker. Nu satt han nyss vid sin radiostyrda bil men har redan bytt till banan för bollarna. Som är lätt för honom att plocka isär så snart kommer jag få sätta ihop den igen...
 
Igårkväll messade Nathalie mig och frågade om jag ville med till centrum för lite shopping innan de stängde. Lyxigt att kunna prova kläder utan att dra på en barnvagn, med ett barn som helst vill springa runt än att sitta i en varm vagn. Så självklart följde jag med. Lyckades hitta min nyårsoutfit, tyvärr inte på rea. Jag och reor går inte så bra ihop. Orkar inte kolla bland alla stökiga klädstångar. H&M, Vero Moda och Gina är så billigt ändå. Något jag är ledsen att jag missar är NK rean. För då jobbar jag. Dålig tajming, jag som varit mammaledig så länge. Men jag och Sami ska investera i en ny säng så lika bra att jag inte spenderar en massa pengar på NK ändå. Tyvärr...
 
Nu måste jag springa efter min klätterapa innan han slår sig. Ha en fin fredag!

Kommentarer
Postat av: Mia

Måste fråga, har ev missat de inlägget och på tv. Men vad var det för reklamfilm Liam var med i?

Svar: Han var med i en reklamfilm för Marabou Snax. Men det verkar som att den inte kommer visas, oklart varför. Betalt har han fått i alla fall :)
Maria

2012-12-28 @ 10:06:46
Postat av: MissJeni

Liam har visst varit väldigt snäll i år :D

Svar: Ja oerhört! :)
Maria

Postat av: Mamma till William och Wilma

God eftermiddag snygging..Vilka fina presenter din lilla grabb har fått..vi har micken här hemma också..jätte skojig..kram kram

2012-12-28 @ 13:39:19
URL: http://blondis81.blogg.se
Postat av: Sofia

Söta :-)

2012-12-28 @ 14:18:34
URL: http://lovejournal.blogg.se/
Postat av: anna

Månag fina leksaker:) Håller med dig om rean, det känns så "billigt" när allt slängs runt och folk river och sliter i det....hua

2012-12-28 @ 20:35:24
URL: http://heltenklaanna.blogg.se/
Postat av: Jennica - mamma till Melwin

vilka fina leksaker :)

2012-12-28 @ 22:17:39
URL: http://mammajennica.se
Postat av: Tina - Minnas mamma

Vad många fina grejer, vad kul!

2012-12-30 @ 20:07:30
URL: http://www.hejtina.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback