Linn och Lykke på besök

Idag kommer Linn och hennes Lykke över för en fika. Var två månader sedan vi sågs sist så det är allt på tiden! Lilla Lykke börjar säkert bli jättestor nu, och växa ikapp Liam. Första gången vi sågs var hon så himla liten i jämförelse, då det skiljer två månader mellan barnen. Men snart kommer man inte se någon skillnad alls.
 
Solen skiner och jag hoppas att det håller i sig. De senaste dagarna har alla börjat med solsken men slutat med åska eller hagel. Så då är det inte så kul att vara ute. Som i tisdags, när jag gick av bussen och gick igenom en liten stig med massa träd blixtrade det till ordentligt. Utan att det hann gå några sekunder hördes ett jäkla brak, åskvädret var alltså precis ovanför oss. Inte kul för någon med åskfobi. Jäklar vad jag skyndade mig hem!
 
Men idag hoppas jag att det fina vädret stannar kvar. Vi hörs när jag hinner, ska jobba 17 - 21 så kan hända att jag bloggar först imorgon. Men då ska jag allt bjuda på en massa foton från idag!

Kommentarer
Postat av: Sara Ekman

Mysigt :)

Postat av: carro

Tack! Åh, så söt bild :)

2012-07-19 @ 10:21:25
URL: http://carroat.blogg.se
Postat av: anna

hoppas att ni får en mysig dag

2012-07-19 @ 12:02:42
URL: http://heltenklaanna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback