TGIF - Igen!

Igår var Ilon sjuk och Melina kände för att ta sovmorgon. Så var bara jag och Isabelle som gick till öppna förskolan. Liam och Emil busade på som vanligt. Var färre barn än vad det brukar vara. Vilket var ganska skönt.
 
Efteråt åt vi lunch i centrum och gick i butiker. Jag köpte årets första julklapp och en tröja till Liam. Började må illa i centrum och anade att jag hade feber. Åkte därför hem lite tidigare än tänkt och tog tempen. Hade precis feber så blev att ligga i soffan hela eftermiddagen och kolla filmer. Liam sprang runt och lekte för sig själv. Febern är också anledningen till varför jag inte bloggade något igår.
 
Idag är jag feberfri och eftersom den var så låg igår känner jag att vi inte behöver ställa in dagens planer. Vi ska till ett lekland med Isabelle och Nathalie. Blir nog mys! Sen i helgen har vi för en gångs skull inte så mycket inplanerat. Så får se vad jag och älskling kan hitta på. Känns som att det alltid är helg, tiden rusar verkligen. Snart är jag tillbaka på jobbet på heltid.

Kommentarer
Postat av: anna

Skönt att du är bättre idag

Postat av: Hanna Karlsson

Hoppas ni får en härlig dag!

2012-11-23 @ 08:59:38
URL: http://hannafialotta.blogg.se/
Postat av: Mamma till William och Wilma

God förmiddag söta..Skönt att du mår bättre..Ja de små blir fort stora.Ha en fin fredag..kram kram

2012-11-23 @ 09:39:09
URL: http://blondis81.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback