Mitt 2012 - december

Sista sammanfattningen från 2012!
 
December började med en utgång tillsammans med mina fina vänner Lind och Sarah. Jag och mamma var på en adventskonsert i stadshuset. Jag, Sami och Tiffany gick på förhandsvisningen av Hitta Nemo i 3D.
 
Det blev snökaos och man kunde knappt ta sig utanför dörren. När vädret lugnade sig kom Sarah och Kahléen över för lunch och lek. Nathalie bjöd över mig och Eleonore på adventsfika. Min lillasyster Cornelia fyllde 6 år och jag själv fyllde 24 så det blev en helg med mycket firande.
 
Jag och Liam åkte hem till Sarah och Kahléen för lek. Jag och Sami tog med oss våra grabbar för lek i snön. Jag hade en julfika tillsammans med mina mammavänner här i Haninge.
 
Vi firade julafton hemma hos pappa, Liam fick feber pga kindtänder. Även nyår firades med pappa på hans landställe. Blev en bra månad då vi hade massa tid att träffa nära och kära. Var även min sista månad som mammaledig så jag passade på att njuta för fullt av att vara med Liam. Tack för ett underbart år min fina, fina son. ♥

Kommentarer
Postat av: anna

december är en mysig månad

Postat av: Rhoda Alemayehu W Michael

fin blogg! allt bra?

2013-02-05 @ 23:00:04
URL: http://rhodamichael.se/
Postat av: Eleonore- Kokboksutmaningen

Det har varit jättekul att läsa dina sammanfattningar från året!

Haha ja tiden går alldeles för fort och snart är det sommar, ska verkligen ta till vara på resten av ledigheten :) Jo vi har ställt Elsa i kö på samma förskola som Melina och Ilon men även andra här i närheten. Hon ska ju inte börja förrän i januari nästa år men känns bra att ha lite koll redan :) Hoppas det går bra på inskolningen idag också!

2013-02-06 @ 09:51:22
URL: http://fikamed.wordpress.com
Postat av: Sara - 18år och mamma

Var har du köpt ditt soffbord? :)

2013-02-18 @ 19:15:19
URL: http://sbjerstedt.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback