Mitt 2012 - september

Årets första höstmånad var fullspäckad med roliga händelser.
 
Den 2a september fyllde Theo 5 år. Det var även Kahléens första födelsedag och vi åkte till henne och hennes familj för att fira den speciella dagen. Liam busade runt som om han var kalasets mittpunkt. Det här var även månaden som han började gå. När han var 9,5 månader tog han sitt första steg, några dagar innan sin 10 månaders dag började han gå mer än krypa. Det var svårt att hålla tårarna tillbaka när han tog sina första steg. Det fortsatte kännas overkligt länge. Våran lilla bebis hade blivit så stor.
 
Rebecca och Nathan kom över för lek. Jag och Liam åkte hem till mamma för att fira Chribba som skulle fylla år dagen efter. Men han var inte där, istället befann han sig på förlossningen med sin flickvän! Det skulle dröja lång tid innan lilla Freja kom till världen, många timmar på sjukhuset. Hon ville förstås se dagens ljus för första gången på sin pappas födelsedag. Går inte att få en bättre födelsedagspresent. Jag, mamma och Harry åkte och hälsade på. Det var två trötta men lyckliga föräldrar och en väldigt liten flicka vi mötte. Underbar dag.
 
Nathalie och Mikaela kom över med sina bebbar och det blev en dag med massa bus. Vet inte vem som var tröttast efter, jag eller Liam. Liam började även leka mer med Theo vilket var roligt att titta på. Vi åkte hem till Sarah och Kahléen för bus. På kvällen gick jag och Sarah ut och dansade. Det var första gången vi gick ut tillsammans och självklart hade vi en toppenkväll. Går inte att ha annat med Sarah.
 
Jag och Nathalie tog med barnen hem till Isabelle och Emil för en massa bus. Jag och Liam åkte och hälsade på Chribba och Nisen och deras lilla Freja. Vi åkte även in till stan för en lunch med Jenna och mamma. Jag passade på att mysa en massa med Joyce som då vägde lika mycket som Liam. Trots att han är fem månader äldre! Tänk så olika det kan vara. Var även sista träffen med föräldragruppen. Liam lyckades somna mitt i kaoset. När han är trött kan han somna precis överallt.
 
Jag och Sami åkte hem till hans mamma för middag. Liam busade med Tiffany och hundarna. Sarah som tog körkort den här månaden kom över med Kahléen för bus. Mycket lättare att ta bilen än att åka kommunalt. Man sparar ca 40 minuter! Helt sjukt. Även Felicia och hennes vän kom över med sina bebisar för lek. Det blev en tur till öppna förskolan med Nathalie och Mikaela och månaden avslutades med att vi firade min kusin Olivia som fyllde 15 år. Liam gick runt och höll Vilma i handen. Så glad att jag lyckades få med det på bild.
 
Jäklar vilken lång sammanfattning. Händelserik månad som sagt!

Kommentarer
Postat av: anna

Ja ni var med om mkt den månaden:-)

Postat av: Carro - trebarns mamman på Gran Canaria!

Tack snälla!

2013-01-17 @ 22:18:50
URL: http://carrosungar.blogg.se
Postat av: Mamma till William och Wilma

Härliga bilder du bjuder på..ha en fin fredag..ja Ikea är alltid skoj att besöka för man hittar alltid massa fint till hemmet..kram kram

2013-01-18 @ 10:33:49
URL: http://blondis81.blogg.se
Postat av: Linda-Mamma till Alfred

Underbara bilder,underbart år!!
Ja spa:t var verkligen kanon!!

2013-01-18 @ 10:36:30
URL: http://hummingbird.blogg.se
Postat av: Carro

Vilken otrolig månad nu hade. Underbara buffert! Just September var även den bästa måndagen för oss här hemma, eftersom lilllans föddes då :-)
Hoppas du har en bra dag idag :-)

Svar: Tack!! :)
Maria

2013-01-19 @ 13:27:03
URL: http://www.carrosfmf.blogspot.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback