Lediga helger tar alltid slut för fort

Bilder från i lördags som blev, precis som väntat, en riktig toppendag.

Började med att vi mötte upp Anna i centrum. Lilleman var så glad över att träffa henne igen. Han sa "Anna" konstant och skulle hela tiden berätta någonting för henne. Var svårt för oss systrar att få en syl i vädret, vi hade ju också massor att prata om men det hade sonen inget tålamod för.
 
Jag hittade den perfekta klänningen till Jennys bröllop inne på H&M. Anna hade inte samma tur utan kommer leta inne i stan nu i veckan istället. Sami köpte ny skjorta, kostym och slips och jag hittade även ett par lågklackade skor så nu är vi båda två redo för bröllopet. Hade tänkt köpa en liten väska också men kom på att jag kommer vilja fotografera med systemkameran på bröllopet. Så blir kameraväskan som får följa med istället.
 
Efter shoppingen blev det lunch och fika på Espresso House innan jag och Anna åkte vidare till turridningen. Var underbart att komma upp på hästryggen igen. Fick en mysig liten islandshäst med massa energi. Fick tölta för första gången vilket var en häftig upplevelse. Idag har jag förbannat ont i både rumpa och lår men det var det värt. Längtar så mycket till nästa år då jag tänker ta upp ridningen helt igen. Längtan blev bara större efter igår...
 
Imorgon är det jobb som gäller. Mina två öppningsveckor är snart igång och som ni vet brukar jag ha svårt att hitta tid till att blogga då. Men ska göra mitt bästa. Hoppas er helg varit lika bra som min, ha det fint!

Kommentarer
Postat av: EwaHelena

Du skriver när du hinner vill och kan ! Vi finns kvar ;)

Svar: tur det! :)
Maria

Postat av: anna

det lät som en härlig dag :)

2014-05-05 @ 07:54:12
URL: http://byannam.se
Postat av: Sara Ekman

Härligt att komma ut o rida! :)

2014-05-05 @ 09:15:42
URL: http://aamaziing.blogg.se/
Postat av: snie.blogg.se

helgerna går verkligen FÖR fort!!!

2014-05-05 @ 09:28:48
URL: http://snie.blogg.se/
Postat av: anna

skönt att klädseln är klar :) åh det är så roligt med hästar, önskar att jag hade haft tid till det men jag får lägga den tiden på min dotter istället :)

2014-05-05 @ 09:29:55
URL: http://heltenklaanna.blogg.se/
Postat av: Aina Strand

Härliga bilder :)

2014-05-05 @ 10:46:27
URL: http://ainaphoto.blogg.se
Postat av: Michelle

Hej Maria! Har läst din blogg sedan du bodde i Italien och tycker det är så kul att ni väntar ett syskon till Liam!

Jag har en liten kille beräknad om ca 5 veckor och har en superskum fråga! Vi ska ju förstås ta med systemkameran till förlossningen och fota en massa när vi kommit hem sen och jag undrar om du har något bra tips på bra "grundinställningar" på kameran för oss nybörjare? Jag fattar att det är olika i olika ljus men säg någon som passar ute i dagsljus, vad kan man ha för inställningar som man inte behöver ändra på?

Som dagt, jättekonstig haha men du kanske har något tips? Kram

2014-05-05 @ 13:34:31
URL: http://marlies.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback