Går det att bli rik och lycklig?

Spelar ni på lotto? Någon gång ibland? Aldrig? Varje helg?
Fraser som "har du vunnit på lotto eller?" och "ja men den chansen är ungefär lika stor som att du vinner på lotto..." känner vi alla till.
 
Så om känslan verkligen är Jag. Vinner. Aldrig. Varför spelar då så många? Varje vecka får vi nya miljonärer och någon måste omsätta dessa summor. Alltså måste det finnas ett väldigt stort intresse för lotto här i vårt avlånga land. Varför spelar du?
 
Kanske handlar det om en gemenskap med vänner eller bara den där känslan av att tänk om det faktiskt blir jag som vinner. Oavsett varför just du spelar, om du spelar, så kan vi med säkerhet säga att en miljonvinst skulle förändra våran vardag. Jag är säker på att du, precis som mig, suttit och funderat på vad man skulle göra med pengarna först? Jag skulle bli av med lite CSN lån och sen skulle jag ta med familjen på en lång och härlig resa. Ja och shoppa lite också.
 
Så vill du bli rik och lycklig? Då finns det faktiskt några tips på vägen att få! De handlar inte om vilket nummer du garanterat kommer vinna på utan några andra tips, som inte alls behöver ha med lotto att göra.
 
In på den roliga hemsidan och kika med er, ja ni som precis som mig inte vunnit någon miljonvinst ännu.
 
I samarbete med lottoland

Kommentarer
Postat av: Carro

Tack, det hade vi :)

Postat av: Mirre

ja man måste ju spela för att vinna, sedan är det ju lite spänning i att man kan göra det med =D

2015-09-03 @ 10:00:26
URL: http://myflowergirl.blogg.se
Postat av: Sara Ekman

Åh vad jag skulle vilja ha obegränsat med pengar så jag kunde resa som en galen och köpa fetaste hästgården ;)

2015-09-03 @ 16:48:45
URL: http://aamaziing.blogg.se/
Postat av: anna

ibland spelar jag. ja tänk att betala av studielånet och resa med familjen. unna sig spa och snygga kläder... :)

2015-09-03 @ 17:23:54
URL: http://heltenklaanna.blogg.se/
Postat av: Fröken M

Jag har en dröm om att ha en halv miljon på banken när jag fyller 40.
Om det är realistiskt vette tusan, men jag sparar och sparar och sparar ;)

2015-09-05 @ 08:31:13
URL: http://frokenmela.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback