Gucci



Tre väskor från gucci som jag då inte säger nej till. Ska köpa en ny väska efter jul och även om jag brukar vara rik då så lär jag ändå inte kunna köpa en fin märkesväska. Ska ju köpa både vinterjacka och Ipod är det tänkt. Men sen när jag får jobb, förhoppningsvist på globen, då jävlar. Då ska jag glida runt med finaste väskan, mycket möjligt att det blir från gucci.
Min faster har tre därifrån och jag älskar allihop. Hon är bara fem år äldre än mig (alltså fyller hon 23 i år) och har superkoll på mode. Älskar så gott som alla hennes kläder!
Men det var väll inte det jag skulle skriva om här.
Hur som helst. Gucci har fina väskor.

Kommentarer
Postat av: Maria

Är själv förälskad i en liknande gucciväska som den på första bilden, bara att handtaget är vitt och flätat istället :)

Postat av: Maria

Okej :) Det känner jag igen.
De har verkligen underbara väskor!

2006-12-05 @ 17:46:06
URL: http://fashionstars.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback