Nyårsskor



Mycket prat om nyår på bloggar och det är inte så konstigt. Alla vill se rätt ut på årets högtid och det är så roligt att fundera på vad man ska ha på sig.
Jag är inne på klänning och nu gäller det att hitta passande skor, en gulddetalj ska det vara i alla fall.
Här är tre fina par skor som jag är förtjust i. Allra mest gillar jag den längst till vänster. Känns lyxig och passar för nyår, kanske inte så rolig att trampa runt i snön med. Om det blir ett par som skorna till vänster så lär jag ha med ett par för ombyte när man ska ut och smälla raketer.
Skon i mitten hade varit ganska tråkig om det inte vore för den fina guldkedjan, den gör verkligen allt!
Till höger gillar jag rosetten, jag är verkligen svag för den detaljen men är det så konstigt? Finare accessoar får man leta efter.

Bilder från: Asos

Kommentarer
Postat av: Maria

Åå vad snällt av dig.. :) Kissen kom hem igår.. mer detaljer finns på bloggen. Men han hade varit inlåst i grannens förråd i nästan en vecka utan mat och vatten. Mager och jäklig, men han lever. Är så glad. :)

Postat av: Ellis

Åh så sjukt söta skor..jag är riktigt kär i alla tre, särskilt den första!:D

2006-12-17 @ 15:58:47
URL: http://ellisellis.webblogg.se
Postat av: Maria

Maria; Åh vilken tur! Hoppas han mår bra snart igen :)

Ellis; Ja visst är dem underbara! :D

2006-12-17 @ 16:00:25
URL: http://fashionstars.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback