En söt lista

Jag har...

[x] rökt en cigarett. - Men aldrig igen
[x] varit kär. - Men det var länge sen nu
[ ] blivit dumpad. - Det har alltid varit jag som har gjort slut
[ ] varit i knytnävsslagsmål. - Nix. Inte bråka
[x] rymt hemifrån. - Haha faktiskt. När jag var liten, men ja kom tillbaka efter bara två timmar
[x] haft känslor för någon som inte känt samma sak. - Åh tyvärr
[ ] blivit arresterad.  - Nej nej
[x] skolkat. - Jo...
[ ] sett någon död. - Nix, det har jag inte behövt
[ ] varit i USA. - nej men vill verkligen
[ ] varit i Afrika. - Nix
[x] spytt offentligt. - Haha jo
[x] åkt skidor. - Aa älskar slalom!
[x] saknat någon. - Jo det har jag
[x] gjort en snöängel. - Every year
[x] byggt ett sandslott. - Yes men inga vackra haha
[x] hoppat i en vattenpöl som en galning. - Alla har väll varit unga?
[x] fuskat när jag spelat spel. - Endast i spel där det är tillåtet. Jag gillar inte att fuska
[x] fuskat på ett prov - Jo men det var länge sen nu
[x] varit ensam. - Yes, gillar att vara ensam
[x] tittat på en solnedgång. - Absolut. Gillar att fotografera dem
[ ] varit med i en jordbävning.
[ ] blivit rånad.
[x] gått mot rött. - jag är en fara i trafiken!
[x] varit vilse. - Haha jo många ggr
[x] varit på andra sidan landet. - Yes, trevligt
[x] simmat i havet. - absolut, så mysigt
[x] sjungt karaoke. - Många ggr! Vi har karaoke maskin här hemma.
[ ] skrivit ett brev till tomten.
[x] trott på lyckokakor - Halvt.. ibland stämmer de ju läskigt bra
[x] väntat på något som aldrig kommit - Usch ja
[x] åkt rullskridskor/inlines. - Yes, bra träning på vår och sommar
[x] sjungit i duschen. - Haha jämt
[ ] fastnat med tungan i metall.
[ ] låtsats varit en cheerleader.
[x] pratat i telefon i mer än sex timmar. - Att ha pojkvän är farligt. Nu har jag inte så nu pratar jag inte lika mycket längre.
[x] stannat uppe hela natten. . Även två nätter på raken.
[x] varit rädd för att titta på skräckfilm ensam. - Jag ser inte ens på det med folk
[x] trott på spöken. - När jag var liten vågade jag knappt vara ensam i mitt rum
[x] badat med kläderna på - Yes, det är kul.
[x] skrattat så mycket att jag grät. - Oh ja, sådan glädje är underbar glädje
[x] snott den här listan från någon. - Yes, men ja skrev det i kommenter oxå haha
[ ] snattat någonting. - Nej aldrig
[ ] tänkt tanken att snatta något
[x] spelat med i en teaterpjäs. - Yes, på is
[ ] varit med i en reklamkatalog
[ ] varit med i en tvreklam.
[ ] varit med i en film som gått på biografen.
[ ] stått upp-och-ned och druckit vatten
[x] varit ärlig när du fyllt i detta formuläret hittills.- Jag är alltid ärlig

Kommentarer
Postat av: Erica

Lånar den här listan! Länkar tillbaka till dig.

Postat av: Maria

okej :) ska bli kul att läsa

2006-11-29 @ 13:25:27
URL: http://fashionstars.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback