Hot/Not

Alla har väll sin egna smak så det här ämnet lär säkert reta upp vissa om jag är på deras favoritkändisar. Men då är det tur att man har lite skinn på näsan ;)


Dagens hot är på Jessica Simpson. Att jag hyllar en svart outfit förvånar mig själv men på Jessica är det riktigt snyggt. Blonda passar alltid bättre i det eftersom håret blir en avvikelse. Hennes väska påminner lite om min till formen och färgen. Men hennes är snyggare.. jag vill köpa en ny! Det lär bli mycket shopping efter jul för min del. I nästa vecka ska jag ut och gå runt i stan för att leta presenter, förhoppningsvist blir det pengar över till mig.


Dagens not går till Viktoria Beckham. Hennes tröja är inte charmig på något sätt och jag tycker inte att hon passar i kepsen.  Nej helt fel, som vanligt. Är aldrig särskilt förtjust i hennes outfits.


Kommentarer
Postat av: Linda

Jessica har en bra smak på kläder !

Postat av: Maria

Aaa det har hon verkligen :) Ganska enkel stil men stilren.

2006-11-24 @ 19:56:07
URL: http://fashionstars.blogg.se
Postat av: Anonym

Viktorias tröja var urfin och skulle mer än gärna ha den en kall vinterkväll framför en brasa, eller på något mysigt fik med en kopp varmchoklad i handen. not bad ...

2008-01-02 @ 17:58:43
Postat av: Augnews

Great site. Good info

2010-10-01 @ 11:43:18
URL: http://www.augnews.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback