Nyheter hos H&M


Massa nytt och fint från H&M! Älskar den rosa klänningen, funderar på att klicka hem den och om den sitter fint kan jag kanske ha den till nyår. Måste då fundera på tröjor att ha över när det blir kallt.
Idag när jag var på Cubus såg jag en jättefin tubtopp men insåg att jag inte alls passar i tubtoppar tyvärr. Beror på mina tydliga nyckelben, vissa tycker att det är snyggt men jag tycker att dem är jobbiga.
Hur som helst, då försvann min tanke att ha just tubtopp på nyår så det är klänning jag allra helst vill ha.

Sidenskjortan ser otroligt mysig ut och verkar vara bekväm att ha på sig. Sitter snyggt också, kan inte bli mycket bättre!


Kommentarer
Postat av: Malin

Jag har blusen fast i vitt,himla söt :)

Postat av: Maria

Åh vill oxå!
En kompis har den i svart och den var riktigt snyggt.

2006-11-28 @ 21:18:27
URL: http://fashionstars.blogg.se
Postat av: Victorhilde

i love this page keep it up.

2008-10-03 @ 13:06:51
URL: http://victorhilde.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback