Oversized bags



Det syns tydligt på Hollywoods gator vad som är trenden nummer ett just nu, stora och då menar jag stora handväskor.
Kanske känner kändisarna att det är ett bra sätt att träna på när de inte hinner gå på gymmet.
Jag gillar inte Kate Moss väska, den passar inte till hennes övriga outfit utan känns mer i vägen. Däremot tycker jag att Hilary Duffs outfit är alldeles klockren. Hon ser verkligen ut som en ung kvinna nu och inte som en tonåring längre.
Mary-Kate kan jag inte klaga på, skjortan är lovely och väskan likaså.
Sarah ser väll ganska tråkig ut.. söt men tråkig.

Kommentarer
Postat av: Amanda

Stora väskor is da shit :)

Postat av: Maria

Jo och så är det praktiskt, värre var det när man skulle ha små handväskor och inte fick plats med någonting haha

2006-11-27 @ 19:40:24
URL: http://fashionstars.blogg.se
Postat av: Millsberry

Very interesting site, beautiful design, thank.

2008-02-09 @ 12:30:44
URL: http://www.millsberry2007.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback