Speciella solbrillor


Om det är någonting som kändisarna verkar älska så är det att använda speciella solbrillor.
Mary-Kate ser riktigt snygg ut i sina men jag skulle säkert bara se larvig ut om jag satte på mig ett par som var likadana.
Nicoles stora brillor matchar hennes knapp och är riktigt snygga. Får henne att se jättesöt ut och med den där pagen och allt. Fast jag föredrar fortfarande att se henne som brunett.
Britneys... de är bara roliga haha. Hon har väll aldrig varit någon direkt stilikon men jag var tvungen att visa för att brillorna fick mig att skratta.

Kommentarer
Postat av: rebecca

det har du rätt i, men många är skitsnygga!

Postat av: Maria

Ja absolut! :)

2007-04-13 @ 23:11:21
URL: http://fashionstars.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback