Dorothy Perkins


Nu var det länge sedan som jag var inne på sidan vilket är dumt för de har så mycket snyggt!
Älskar tröjor med krage, just svart och vitt är så snyggt. Blev förälskad i kombinationen efter att ha sett Rachel ha det i vänner.
Tröjan i mitten är väldigt enkel, men passar vårens trender då det gärna ska vara löst hängande och inte så åtsittande.
Sen har jag en förkärlek för tröjor med tryck så t-shirten till höger skulle inte sitta helt fel.

Min syster är förresten hemma nu, "jävlar vilken storm!" sa hon med ett leende på läpparna när hon kom innanför dörren. Haha hon är för skön!

Nu ska jag fortsätta att läsa maskrosungen och sen blir det läggdags!

Kommentarer
Postat av: klara

fiina tröjor

Postat av: Cicci

snygga tröjor ju :D

2007-01-14 @ 22:15:34
URL: http://babypink.blogg.se
Postat av: Maria

Klara & Cissi; Visst är de :)

2007-01-14 @ 22:15:55
URL: http://fashionstars.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback