Magaluf


Här kommer en drös med partypics! Ovan syster tillsammans med våran favorit-Carlo. Kändes så konstigt och samtidigt underbart att få träffa honom igen. Tre år har gått sedan sist vilket känns läskigt. Var det verkligen så länge sen? Får hoppas att det inte dröjer lika länge till nästa! Han och Richard pratar om att komma till Stockholm i höst, får hoppas att jag inte har flyttat innan dess.


Lärde även känna Jennifer, tjejen till vänster om mig som bodde på vårat hotell. Toppenbrud! Sen bor hon i Stockholm också så vi tre (syster, jag och hon) kommer fortsätta att ses. Riktigt kul minsann.


Här har ni Richard som jag nämnde vid första bilden. En ny vän allt! Helt underbar, vi kom verkligen överens och hade samma humor. Varför ska människan bo i England för? Himla onödigt.


Två andra killar från England som vi lärde känna. Eller okej, den första sa jag väll knappt hej till? Han försvann iväg precis efter att bilden togs. Men han till höger som jag självklart har glömt namnet på var riktigt trevlig.


Vad mycket folk man lärde känna egentligen nu när jag tänker efter. Som de här två tjejerna (inte syskon konstigt nog) som kom från London. Sjukt trevliga, så var förresten alla i Magaluf. Jag rekommenderar er att gå till BCM om ni åker till Mallis för stämningen där inne och utanför är helt obeskrivlig.


Haha den här killen alltså! Väldigt speciell. Sa att jag skulle lämna min pojkvän för honom... hmm.... ;)


Party vid en stor pool! 


Jag och mitt posande med fingrar. Sitter och tittar igenom fotona hela tiden. Lyckos Jennifer, älskling och grabbarna från England som fortfarande har flera dagar kvar på Mallis. Vill ocksååå!

Har förresten börjat må bättre, nästan ingen feber längre. Underbart!
Trackback