På landet

Hej på er!
Nu är jag i Finland och har äntligen Internet. Dock är detta nog enda gången som jag kan skriva. Det är nämligen min mosters Internet som jag inte kommer kunna låna igen, bara kanske. De håller nämligen till på landet vilket vi inte gör mer än idag. Attans alltså, lite knäpp blir man utan er ;) Dock har jag tagit upp en novell att skriva på, har inte tagit mig tid tidigare. Har saknat skrivandet!

Så vad har hänt de senaste dagarna?
Båtresan var grym! Älskar galaxy, äntligen en båt med bra dansgolv och dj som kan spela musik...
Träffade på grabben som läser min blogg igen och vi och hans kompisar hade en supertrevlig kväll! Kändes som att jag har känt honom hur länge som helst, kanske för att han hade så bra koll på mitt liv haha. Lite smått läskigt men superkul.

Här i Finland har vi varit och shoppat. Jag köpte ögonbrynsfärg och resten har jag fått gratis. Det är bra att shoppa med mamma och mormor. Fick en kort cardigan, en klänning och en tygpåse till min mobil. Då jag alltid har den bland nycklar och dylikt kanske det är dags att vara lite mer rädd om min pärla. Speciellt med tanke på att jag vet att jag kommer få Nokia E71 av mor i 20årspresent. Bli december nu!

Nu ska jag umgås lite med mina kusiner och det här börjar bli ett väldigt långt inlägg. Men då jag inte kommer kunna blogga på några dagar så kan ni roa er med att läsa detta inlägg istället hihi.

Hörs senast på tisdag morgon! Trevlig helg


Kommentarer
Postat av: anna

kul att höra från dig! hoppas du har det bra i finland :)

Postat av: Ida Björck

det är bra att shoppa med sin mamma så att man slipper betala allt själv ;D ha det så bra i finland :)

2008-09-20 @ 10:17:55
URL: http://idahbjork.blogg.se/
Postat av: Annica, Kållered

Har skickat ett meddelande till dig på vovve!



Annica

2008-09-20 @ 10:38:23
Postat av: carro

visst är den :)

Låter som du har de bra i Finland!

Pratar du finska? :)

2008-09-20 @ 10:55:34
URL: http://carroat.blogg.se/
Postat av: Fia svarar

hehe tack:)



Jo vi har saknat dina inlägg nu när du är i Finland! Man är så van vid att du uppdaterat, men vart tomt några dagar nu. Men förstår ju varför. :)



Vilken snäll mamma och mormor du har:) Mormor som ska köpa värsta mobilen till dig:)



Hoppas du/ni har det kanon!



Kramar

2008-09-20 @ 12:24:49
URL: http://dagarmedfia.blogg.se/
Postat av: Sandra

Hihi! Låter som om du har det bra i Finland :D

2008-09-20 @ 12:26:12
URL: http://lovetrouble.blogg.se/
Postat av: Marie

kul att du har det bra i finland :D

2008-09-20 @ 20:17:00
URL: http://mariejhk.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback