Dagens...

Dagens humör: Trött men glad
Dagens planer: Plugga italienska och jobba
Dagens kändis:


Är inte så förtjust i Nicole's skor, men resten var riktigt snyggt!

Dagens serie: 90210
Dagens låt: Coldplay - Why does it always rain on me (Twilight soundtrack)
Dagens önskan: Att
Anna kunde komma hit till Italien! Saknar dig baby
Dagens väder: 4 grader och inga moln på himlen
Dagens förändring: Nej nu är jag less, timmarna på mitt mobila bredband tog slut idag. Det har inte ens gått en månad ännu. Jag använde den inte i Sverige och veckan efter använde jag knappt då jag var med Michele  större delen av lovet. Det kan inte ha gått hundra timmar ännu. Hata Tim! På lördag tänker jag leta efter ett nytt mobilt bredband. Gick och köpte endast trettio timmar så att jag kan använda Internet tills dess.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback