Favoritbloggar då och nu

Jag fick en blogaward av Gynning, (taaaack!) ja inte Carolina utan en annan trevlig tös.
Igår när jag gick igenom bloggen från början (kommit igenom fyra månader nu, satan vad jag producerade inlägg då! Mycket att läsa bara på en vecka) Så såg jag ett inlägg med mina favoritbloggar. Roligt att se att vissa fortfarande
är mina favoriter. På den tiden när Kenza inte bara läste min blogg utan även kommenterade (Vi höll på att bli ganska bra vänner ett tag. Ni som var med från förra året vet att jag träffade henne i januari 2008. Det var jag som hjälpte henne med alla frågor om chihuahuaor då jag köpte Theo bara någon månad innan hon köpte  Armani.)

Vet att hon fortfarande läser min blogg, ibland i alla fall. Då hon gärna tar uttryck hon använder i sin blogg från min. Och för några månader sedan ställde hon lite frågor om mig och Michele över msn. Hur som helst, man kan väll ändå inte säga att vi har riktigt samma kontakt som då. Det hade varit kul om Theo och Armani blivit vänner, men så är det lite långt från Italien till Sverige också hehe.


Här är en länk till inlägget där jag skrev om vilka som var mina favoritbloggar då.
Detta var under januari 2007.


Nu blev jag ju utmanad på nytt och om jag måste välja sju väljer jag dessa:

Kenza - Det är intressant för mig hur jag kan gilla en blogg så mycket som egentligen är ganska innehållslös. Nu har hon börjat publicera fler bilder och det gillas. Kenza har en förmåga att fånga läsaren, även när hon skriver om senaste
fikan.
Melina - Vår egen lilla Blair, till stilen i alla fall. Hon verkar inte lika bitchig hehe. Mycket inspiration!
Anna - Vackra foton och en förmåga att skriva så man blir berörd.
Ebba - För hennes otroligt vackra hår! Och foton.
Tobias - Vassa åsikter om saker man själv inte brukar tänka på. Med glimten i ögat blir det roligare att läsa.
Fashiontoast - För hennes underbara stil
Lisa - Samma anledning som fashiontoast. Hennes unga ålder gör henne extra speciell.

Men flera av de andra från 2007 läser jag fortfarande, som Stina-Lee och Wysteriia tillexempel. Har så många favoriter att det är helt sanslöst haha.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback