Frågestund


Några läsare har bett om en frågestund, så fråga på! Jag svarar som vanligt på det mesta.

Nu har jag precis bastat. Letade efter min bikini som en galning tills jag insåg att jag faktiskt kunde basta naken. Då jag bastade själv. Har bastat med Chribba de senaste 6 - 7 gångerna. Tror att jag och min kära bror umgås väldigt mycket. Men idag hänger han med sina vänner. Som jag gärna håller mig borta ifrån. Jackie är underbar, även ett fåtal av hans killkompisar. Men resten är antingen korkade eller barnsliga. Som jag säger till honom, som han håller med om haha. Ibland syns vår ålderskillnad på 4 år tydligare än andra gånger.

Kommentarer
Postat av: lisa

har du någon kontakt med Michele (stavning?) idag?

2010-08-18 @ 20:01:48
Postat av: Anonym

* Ångrar du att du flyttade från italien? och Michelle?

* Vad använder du för smink? Schampoo? krämer osv..

* Hur lång är din utbildning?

* Hur gammal är du? (Hur gammal är Michelle?)

2010-08-18 @ 20:52:37
Postat av: sofia

hej maria-

jag undrar hur din relation är till michele nu om han är snäll osv..?

kram

sofia

2010-08-18 @ 21:05:55
Postat av: Johanna Andersen -shopping, vardag och drömmar om Italien

En heldag i Italien versus en heldag i Sverige, vilket vinner? Typ, äta sötsaker till frukost, shoppa i Milano och ta en aperetivo på kvällen á la Italien eller äta en svensk nyttig frukost, shoppa i Stockholm och ta en go fika á la Sverige? Hoppas du hänger med på vad jag menar! ;) un abbraccio!

Postat av: Emelie Rommedahl

- Hur mår du idag efter flytten och att hela ditt liv vändes upp och ned?

- Tänker du mycket på Michele och på er tid? Saknar du honom?

- Vad heter du i mellan namn?

- När fyller du år?

- Tappar du mycket italienska nu när du inte pratar det varje dag?

2010-08-18 @ 21:11:01
URL: http://erommedahl.blogg.se/
Postat av: Anonym

Skulle du kunna tänka dig att inleda något nytt med Michele nu när ni har varit ifrån varandra ett tag? Om jag minns rätt var det dock inte länge sedan du pratade negativt om hela situationen. Men ändå, kanske om ni låter det vila ett tag till?

2010-08-18 @ 21:20:28
Postat av: Anna

Så snygga!

2010-08-18 @ 21:20:47
URL: http://annakanna.blogg.se/
Postat av: Anonym beundrare

Hur kommer de sig att du inte är överöst med killar så vacker som du är?



P.S du träffade mig på the Bridge ;)

2010-08-18 @ 22:10:50
Postat av: Hanna

- Vad ser du mest fram emot nu till hösten?



- vem/vad sakanr du mest från Italien?



- Vem skulle spela dig i filmen om ditt liv? ;P



- Hur sminkar du dig och fixar håret till vardags?



- Favoritplagg i din garderob just nu?



kram!:D

2010-08-18 @ 22:35:28
URL: http://hannahellstroms.devote.se
Postat av: Sanne

- vad är dina planer nu när du bor i sverige? plugga, jobba, flytta hemifrån?

- när ska du till italien och hämta dina saker och kommer du träffa ditt ex då?

- har du kontakt med dina vänner i italien?

2010-08-18 @ 22:55:08
URL: http://sannedinesen.blogg.se/
Postat av: Josephine

sv. tack :)

2010-08-19 @ 08:30:01
URL: http://stjupid.blogg.se/
Postat av: anonym :)

Vad har du gjort med din förlovningsring? och vad har michele gjort med sin? :)

2010-08-19 @ 08:58:08
Postat av: Johanna

Hur mycket klarar man av i ett förhållande tills man för nog? Hur mycket klarade du av i ditt förra förhållande?

2010-08-19 @ 09:02:45
Postat av: Jessica A

Glömmer du italienskan nu när du inte behöver prata språket varje dag? Kommer det stunder då du ångrar att du åkte tillbaka till sverige?

2010-08-19 @ 09:47:30
Postat av: sara

Härligt o basta :)

2010-08-19 @ 09:57:25
URL: http://aamaziing.blogg.se/
Postat av: Sara

- Kommer du vilja åka till Italien frivilligt i framtiden tror du, eller kommer landet alltid förknippas med Michele?

- Hur blir det med alla dina grejer därifrån?

- Har du nån ny kille (eller iallafall flirt) på gång?

- Vad tycker du om metoden att så fort man blivit dumpad hoppa in i ett nytt förhållande?

- Vad är ditt drömjobb?

2010-08-19 @ 14:08:04
Postat av: Jennifer

Har du någonting du ångrar?

Hur ser ditt drömliv ut? Om du verkligen får drömma liksom.

Hur sminkar du dig?

Vilka är dina drömresemål?

Förresten måste jag säga att jag beundrar dig och din styrka. :)

2010-08-19 @ 14:21:59
Postat av: Cilla

Kanske lite sent och komma med en fråga nu, men jag chansar :)



När du och michele var tillsammans så ville du ju bo i Italien resten av ditt liv, ha en framtid, barn där osv. Var det bara för att michele bodde där som du ville det med tanke på att du vill bo kvar i Sverige nu eller av någon annan anledning? Kanske svår fråga men hoppas du fattar :)

2010-08-19 @ 20:37:59
Postat av: Anonym

hur vill du att din dröm kille ska se ut ??

när ska du skaffa en man ??

2010-08-20 @ 11:17:39
Postat av: Lanah

Jag vet att jag kommer lite sent med dessa frågor, men hoppas du kan besvara dem ändå.



- Hur länge lärde du dig italienska och pratar du flytande?

- Eftersom jag inte hängt med i den där Michele historian; vem var han? Din sambo från Italien?

- Varför bestämde du dig att flytta till just Italien?

- Vilken stad bodde du i?

- Är det värt att flytta från Sverige dit?



Verkligen tacksam för svar. Ha det bra! :-)

2010-08-20 @ 15:29:45
URL: http://laliz.blogg.se/
Postat av: Thomasfredrikke

Nice site, keep up the good work!

2011-08-29 @ 11:11:25
URL: http://thomasfredrikke.blog16.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback