Kräftskiva i Stockholms Skärgård del 2


Här får ni fler bilder från kräftskivan. Filippa som sitter i min famn på första bilden är så söt. Hon tycker så himla mycket om mig, trots att jag varit borta i två år och vi då knappt setts. Hon är fem år och älskar serien Segemyr. När vi var klara med kräftorna gick den på tv. Den ville hon hemskt gärna se och skyndade sig upp från soffan och skulle springa in. Så vänder hon sig mot mig.
Filippa; Ska inte du titta Maria?
Jag; Nej jag tror att jag stannar kvar här ute.
Filippa; Ja vet du, den där serien blir bara sämre och sämre!

Så stannade hon hos mig istället. Så sööööt! Verkligen galet. Så på fredag har jag lovat att ta med henne på bio. Det blir Toy story 3. Det kan mycket väl bli jag som gillar filmen bäst haha.

Ikväll ska jag på Blondinbellas bokrelease tillsammans med
Anna. Hon jobbar inte idag för en gångs skull. Det är mellan 18 - 20. Efter det ska vi direkt vidare för att gå på Fridas modevisning, och så blir det efterfest efter det. Så, rolig dag!

Jag hade ju även en tävling där två personer kunde vinna Blondinbellas bok. Dessa blev vinnare:

Gabriella - Jag omger mig av människor som jag älskar och som jag vet älskar mig för den jag är, då känner jag mig som vackrast för jag är mig själv med dem och jag vet att det spelar ingen roll om jag har världens sämsta dag för dem kan alltid få mig att känna mig unik och värdefull och det är något som alla förtjänar att känna.

Emmelist - Jag brukar skriva små "lovenotes" till mig själv som jag lägger ut lite här och var. På spegeln i sminkväskan, i bilen osv osv... ibland så har jag helt glömt bort att lappen ligger just "där" så man blir väldigt glad av att läsa en liten lapp där det står något positivt om just mig. Exempelvis "Jag är bra" eller "Jag är stark". Rekommenderas!

Kommentarer
Postat av: anna

härliga foton!



sv: jasså? kul! jag vet många som jobbar är, perfekt, då får de ju gratis biljett in :)

Postat av: Öka antalet läsare!

Hej är du en sådan bloggare som ofta ställer frågor från din blogg likt " Dagens Fråga" eller är du nyfiken på vad andra tycker om allmänna händelser som du vill ha svar på? Just nu finns en ny tjänst under uppbyggnad för att på ett så professionellt sätt som möjligt ställa frågor till sina läsare och samtidigt öka antalet läsare på sin blogg. För er bloggare som anmäler sitt intresse NU kommer också kunna tjäna pengar. Skicka ett mail till [email protected] för att bli informerad om när tjänsten kommer ut. tjänsten kommer givitvis vara gratis samt att alla är välkomna att anmäla sitt intresse.



Tack/ Peter

2010-08-16 @ 12:25:27
Postat av: sara

jag vill också gå och se Toy Story 3 :D

2010-08-16 @ 12:56:44
URL: http://aamaziing.blogg.se/
Postat av: Nathalie

härliga bilder!

2010-08-16 @ 16:50:19
URL: http://liborius.blogg.se/
Postat av: Pernilla

Vad fina och mysoga bilder =)

2010-08-18 @ 14:14:38
URL: http://candygirl84.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback