Alla vill till donken

Idag står jag i driven och det är otroligt mycket folk! Men jag tycker bara att det är roligt eftersom det blivit lite för mycket kök för mig den senaste tiden. Det är roligt där men jag föredrar variation. Innan jobbet var jag med Sami. Han sov hos mig och det slutar alltid med att vi sover till mitt på dagen. Men det är så svårt att ta sig upp när man har världens mysigaste person bredvid sig!
Imorgon ska jag sova hos honom då jag är ledig från jobbet. Men ska dit först på eftermiddagen eftersom han ska till körskolan. Han har teoriprov på tisdag och uppkörning på onsdag så ni får hålla tummarna för honom! Jag måste även skriva en skrivippgift imorgon så det gör jag på förmiddagen. Och läser kurslitteratur på vägen till honom. Bra på att planera eller vad?
På tisdag ska jag träffa min fina vän Johanna som jag inte träffat sedan i somras! Som jag längtar. Men nu är det dags att återvända till jobbet. Vi hörs imorgon! Då ska jag förresten vara så snäll att ge er en bild på Sami. Härligt va?

Kommentarer
Postat av: Anonym

aa maria :D

2010-11-07 @ 22:49:33
Postat av: Emma [ M i s s G r i m m ] Ung, ensamstående mamma

Ser att det är någon då och då som gnäller lite om att du uppdaterar lite dåligt. Hallå?! Att ligga och mysa med en snygg kille är väl en j*vligt bra anledning att inte ha tid att blogga ;)



Nä, allvarligt, tycker du hinner uppdatera jättebra med tanke på hur mycket du har att göra. =)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback