It's the stars that lies to you


Hej bloggen! Ny vecka och jag ska se till att vara bättre på att blogga. Det är så typiskt, jag har hur mycket som helst att blogga om men det finns ingen tid. Är för upptagen med att leva istället. Många av er har förståelse för det, andra har klagat.

Helgen då. Började med att jag och Sami tog en fika med Jenna och hennes dotter Ariana. Sjukt mysigt! Galet hur mycket tösen har vuxit. Hon ville inte sitta still i famnen. Studsade, gjorde ljud ifrån sig och drog mig i håret. Sju månader är hon snart, tiden går fort. Jag ville kidnappa henne. Vad säger du Jenna? Låna henne till mig några dagar? Snääääälla ;)

Nu ska jag göra iordning i mitt rum som ser ut som ett bombnedslag. Känns som att det var evigheter sedan jag var hemma. På jobbet får ni bilder från lördagens utgång. Jobbar förresten stängning idag så slutar 01.00 istället för 23. Det är nämligen en person som är sjuk så jag jobbar över. Snällt va? Lika bra att jag vänjer mig då jag i december går upp på heltid. Kommer bli en hel del stängning. Tur att jag jobbar med så härliga människor!

Sami åker förresten till Norrköping idag för jobb. Stannar till onsdag, torsdag eller fredag. Det får han veta ikväll. Jag hoppas på onsdag men självklart är det bra för honom om han får jobba mera. Fy vad jag kommer sakna honom! Men antar att det är bra på det sättet att jag verkligen måste plugga. Sen jobbar jag dessa dagar. Vore bra om han kommer hem torsdag eftersom jag är ledig då och på fredag. Men vi får se. Telefon finns i alla fall!

Kommentarer
Postat av: pimpXprincess

Vilken sötnos! :)

Postat av: Ewe

Haha det är alltid så typiskt, när man har massa tid till att blogga har man ingen inspiration och inget att blogga om. Och när man väl har massa att blogga om har man ingen tid istället :P The circle of life

2010-11-15 @ 15:36:51
URL: http://panicswitch.blogg.se/
Postat av: Marre

Okej, tycker du att det är svåra uppgifter eller är det som du tänkt dig? Jag pluggade textkommunikation i skolan och jobbade även som journalist så jag tror och hoppas att det kommer passa mig :)

2010-11-15 @ 15:39:47
URL: http://maaarree.blogg.se/
Postat av: alexandra

så underbart att vara nykär :) klart bloggen får lida lite, men tänk på dig själv istället och skit i de som klagar :)

2010-11-15 @ 16:55:05
URL: http://dependence.blogg.se/
Postat av: Emma [ M i s s G r i m m ] Ung, ensamstående mamma

Åh vilken goding! Om det blir så att jag flyttar ner till Stockholm så kan du få låna min lilla tjockis nån gång ;)

2010-11-15 @ 16:59:43
URL: http://missgrimm.blogg.se/
Postat av: Linnea

hoppas du har haft en bra dag :)



liinneaaz.blogg.se

liinneaaz.blogg.se

2010-11-15 @ 19:50:50
URL: http://liinneaaz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback