Mitt 2010 - September och oktober

Nu är det inte många månader av 2010 kvar, här kommer första två höstmånaderna!



September

Det blev en hel del festande även denna månad. Främst med min fina Lind men även med andra vänner. Vi var även ett stort gäng som drog iväg på kräftskiva en hel helg. Var en speciell upplevelse. Fick flera nya vänner men en person sårade mig ordentligt. Någon jag idag gärna är bekant med men vi kommer aldrig bli så bra vänner som vi en gång faktiskt var.

Det var även en hel del födelsedagsfiranden. Theo blev 3, Anna 19 och Chribba 18. Så massa firande!
Blogawards drog igång igen och jag hade en alldeles underbar kväll med
Emelie och Joakim.

Jag och Anna började träna handboll med Haninge's damlag. Men bara någon vecka senare fick jag jobb på McDonalds vilket ledde till att jag skulle missa för många träningar. Så blev att hoppa av efter bara tre träningar.
Sen hann jag även med en hel del gitarrspelande, och en shoppingtur med Emma!



Oktober

September slutade med att jag fick min efterlängtade iPhone. Bra avslut på en bra månad!
Oktober var inte sämre. Camilla hade sin 30 årsfest, det blev shopping med Anna och utgångar med Lind. Även idolmys och gitarrspel hemma hos Margita. Självklart hade jag inte lika mycket fritid, då jag dels jobbade deltid och hade mina studier.

En dag sken solen riktigt starkt så jag och Anna tog en filt och satte oss på altanen i flera timmar. Passande nog hade vi strömavbrott just då, så det fanns ingen dator som kunde stjäla vår uppmärksamhet. Vi har altan i lägenheten så får se hur solen ligger där! Så långt är det inte kvar till våren. Hoppas jag.

Jag och Jenna drog på event på medelhavsmuséet. Var underbart att träffa min tös igen!

Men det allra bästa med oktober var att jag träffade Sami. 23e oktober på hans födelsedag var vi båda två på 54an. Sedan dess har mitt liv varit himla enkelt och ljuvligt. Det finns inga bilder i bloggen på honom under kategorin oktober. Jag ville hålla det smått hemligt tills jag visste om det skulle bli något seriöst. Kommer ni ihåg? Han gick ju till och med under namnet "S". Men nu är han inte hemlig längre. Vi planerar till och med en videoblogg tillsammans! Får se när det går att ordna.

Men nu ska jag plugga.

Kommentarer
Postat av: Molly Bergström

Ah jo, men men :P Allt bra?

Postat av: Cecilia

Vad kul att läsa om ditt liv, jag läser varje dag och drömmer mig bort. Det märks verkligen att du har det bra, att du är lycklig.



Jag önskar all lycka till dig och Sami =)

2011-01-11 @ 14:05:48
URL: http://hemmahosjag.blogg.se/
Postat av: Becca

sv: på tal om allt och inget, har du något dröm resemål?? :D

2011-01-11 @ 14:24:35
URL: http://myranstankar.blogg.se/
Postat av: Beatrice Jakobsson (foto)

sv. tack så mycket :D!

2011-01-11 @ 15:53:22
URL: http://beattriicee.blogg.se/
Postat av: Kulan

Kul med lite bild-flashbacks, jag älskar att ta bilder, enda sättet jag kommer ihåg vad jag gjort, har typ guldfiskminne syndromet =P

2011-01-11 @ 15:55:26
URL: http://kulansplace.se/
Postat av: Alexandra

så himla nice med iphone! :D

2011-01-11 @ 15:57:19
URL: http://alexandrareichert.blogg.se/
Postat av: jenny✿

Iphone är nog bland de bästa mobilerna som finns!! Jätte fina bilder.

2011-01-11 @ 16:13:50
URL: http://jenfager.blogg.se/
Postat av: Jenny

Kul med videoblogg med er båda, hoppas det blir av! :)

2011-01-11 @ 16:41:39
URL: http://cordell.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback