Saknar mitt hundpalats


Igår blev det lite nya pocketböcker från Ica Maxi. De hade nämligen specialerbjudande där många bara kostade 39 kronor. Perfekt för någon som snart har semester! Är intresserad av Andreas Carlssons bok Dandy. Tror även den är något min syster skulle kunna gilla.

Sen älskar jag Martina Haag! Eller hennes romaner är lite för mycket för min smak. Men däremot hennes krönikor om egna livet är underbara! Har två stycken redan där man främst följer hennes liv som mamma. Den här verkar handla om när de skaffade hund. Lovely!

Nu blir det So little time med honey. Kommer in med en outfit innan jag drar till jobbet. Tog sovmorgon idag som ni ser. Vi hade en hemsk stängning igår. Jag jobbade totalt 9 och en halv timme (!!). Galenskap. Hoppas, hoppas den här dagen blir lugnare och att jag inte landar i sängen strax innan 03.00...

Kommentarer
Postat av: Hanna i norrland.

Har läst Martina Haags böcker fler gånger :) Alltid lika kul!

2011-07-25 @ 14:04:30
Postat av: Mimmi Naveed

DON'T MISS VECKANS BLOGG! Fler läsare nu och flera vinnare! Länkning på 900+ på bloggen and alot more! Lycka till! Love

Postat av: Viktor

Är det alltså han från Idoljuryn som skrivit boken?


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback