Veckans blogg - Fatma


Fatma är veckans blogg! Det märks att hon brinner för tv-serier. Gör du det också? Då kommer du garanterat älska hennes blogg. Jag är även förtjust i den fina designen. Besök, besök!

Det gick bra hos veterinären. Mamma ska tillbaka dit med Theo imorgon då han ska sövas. De måste gå in i näsan och titta. Han får nämligen problem att andas när han blir exalterad. Svårt att förklara. Så de ska se vad det kan vara imorgon. Jag hoppas allt går bra! Vill att min lilla prins ska må bra.

Älskling drog precis till jobbet. Han jobbar kvällspass, vilket var härligt då jag stänger. Så fick vi lite tid på förmiddagen tillsammans. När jag slutar vid 01 hoppas jag att någon som stänger med mig har bil, så att man slipper gå. Det går nämligen ingen buss hem till mig. Ifall jag behöver gå har jag tur för Danne som jag jobbar med bor åt samma håll som mig. Sen kommer Sami och möter också. Theo sover hos mamma ikväll eftersom han skulle vara själv alldeles för länge annars.

Kommentarer
Postat av: Maj

vad ont! :/

Postat av: Ps

Det är inte bara noskvalster han har då? Så han låter som en liten gris, haha vet inte hur jag ska förklara det.. minns att våra lät mer när dem började leka och busa, våra små hundar dock inte dem stora, lika mycket iaf.. :)

Det påverkar bara nosen (ljud) men inte andningen..

2011-03-01 @ 22:49:22
URL: http://eahunddagis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback