Ibland var det bättre förr


Hittade den här igår och tyckte att den var väldigt rolig. Håller ni inte med?

Anledningen till att jag inte kom in med någon video igår var för att det inte gick att klippa klippet. Har filmat från hela babysimmet men ni skulle bara få ena dyket. Eftersom det inte går att lägga upp 30 minuter film.
Men windows movie maker ville inte samarbeta. Jag lekte mycket i det programmet när jag var yngre. Då tog det mycket längre tid att klippa och ordna, men det fungerade. Idag har de ett supersmidigt verktyg, men det krånglar bara. Jag lyckas spara endast sjävla dykningen, men ljudet synkar inte. Klippet börjar tio minuter in i filmen men ljudet man hör är från början av videon. Superirriterande. Så tills jag fått en lösning på problemet kan jag tyvärr inte visa någon video.

Men dykandet gick bra. Liam verkade varken gilla det eller tycka att det var tråkigt. De tre gånger han dök såg han lika nollställd ut varje gång när han kom upp. Kanske blir det roligare med tiden, han tycker i alla fall inte illa om det. En annan bebis blev så avslappnad i vattnet att han somnade. Haha så jäkla söt!

Nej nu hinner jag inte sitta här något mer. Ska göra mig och Liam iordning, sen åker vi in till stan för en fika med
Linn och hennes Lykke. Ska bli mys!

Kommentarer
Postat av: Petra-tvillingmamma

Ja alla barn är ju olika. Men jag älskar att kunna se dom nu när vi är ute och går. Kunna prata och förklara vad allt är som dom pekar på osv.

Tycker det är dåligt att inte alla vagnar har den möjligheten. Men men :)



Ha en trevlig dag :)



Postat av: Lea

Haha, det där känner jag igen :-) Det har vandrat omkring i salsavärlden ett tag, väldigt bra illustration! /Inbiten salsera

2012-04-24 @ 09:31:18
URL: http://leafoto.blogg.se/
Postat av: En chic mammas bekännelser

eller hur, man tror inte att det är sant :D men skönt nu när våren kommer att ha sittdel så de kn se allt fint och mata ankorna i parken :p



skall ni hitta på idag ? :)

2012-04-24 @ 09:48:17
URL: http://frureinhold.se
Postat av: Fotograf MissJeni

Haha såna där bildserier finns det för allt verkar det som :D

2012-04-24 @ 11:44:01
URL: http://jeni.blogg.se/
Postat av: Emma - mamma till två

Har sett en massa sådana bildserier men inte just den :)

2012-04-24 @ 19:09:12
URL: http://emmsaklemmsa.blogg.se/
Postat av: Ebba

Om du har det nyaste "Windows Live Movie Maker" tror jag att du måste gå in på Ljud-redigering / ljudflik som det kan heta. Där tror jag du kan kapa ljudet.. Om inte så har det verkligen hakat upp sig..

2012-04-28 @ 16:19:13
URL: http://ebbars.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback