Bloppis - för stora och små

Ny bloppis! Som några av er har bett om. Hittade till och med lite från min garderob att sälja. Men som vanligt är det mest Liams kläder. Mycket sparar jag, men man kan inte spara allt. Då skulle vårt förrådd snart vara överfullt.
Betalning sker till mitt bankkonto. Jag postar kläderna inom 3 dagar efter att jag fått in pengarna.
Denna bloppis avslutas om en vecka (onsdagen den 5e september) eller när kläderna är sålda.
Maila mig på [email protected] om du är intresserad av något/några av plaggen. Glöm inte att skriva numret på det ni vill köpa. Så det inte blir några missförstånd. Självklart går det bra att samfrakta.
 
1. Söt klänning från Stradivarius (Milano). Begagnad men i fint skick. Storlek M, liten i storleken. 150 kronor, då är frakten inräknad.
2. Kofta från H&M storlek M, passar lika bra som S. 60 kronor med frakten inräknad.
 

3. Body från How to kiss a frog. Endast använd ett fåtal gånger. Storlek 6M.
50 kronor + frakt 12 kronor = 62 kronor
 

4. Tröja från H&M storlek 68. Begagnad men i fint skick.
30 kronor + frakt 12 kronor = 42 kronor
 

5. Tröja köpt i Finland, fint skick. Storlek 68
55 kronor + frakt 12 kronor = 67 kronor
 

6. Pyjamas från H&M. Bilden gör den inte rättvisa, den är riktigt söt. Begagnat skick. Storlek 68
30 kronor + frakt 22 kronor = 52 kronor
 

7. Kofta från H&M. Fint skick, sparsamt använd. Storlek 62
30 kronor + frakt 22 kronor = 52 kronor
 

8. Byxor från Newbie. Riktigt fina, lite noppriga av maskintvätt. Storlek 68
40 kronor + frakt 18 kronor = 58 kronor
 

9. Strumpbyxor från H&M. Fint skick. Storlek 62/68
Säljer alla tillsammans för 40 kronor + frakt 22 kronor = 62 kronor

Kommentarer
Postat av: Våran Lycka - vecka 37

Visst är de olika men jag har inte hittat nå större utbud i våra butiker här i uppsala iaf:(
Tur man kan webshoppa=)

Postat av: Anonym

Denna bloppis avslutas om en vecka (onsdagen den 5e augusti) eller när kläderna är sålda.

FINN ETT FEl?

Svar: Fixat ;)
Maria

2012-08-29 @ 16:23:53
Postat av: Sandra - Mamma till Wilmer och Joline

Svar: Jag kommer köra på stl 80 i Jolines didrikson overall, de är ofta väldigt stora i stl, men eftersom hon har stl 80 i kläder nu så kommer den nog bli perfekt :)

2012-08-29 @ 21:37:45
URL: http://sandrasblogg.se
Postat av: anna

å vilka fina kläder, tyvärr har vi barn i för nära storlek/ålder. Funderar oxå på att lägga ut kläder här

2012-08-29 @ 21:51:24
URL: http://heltenklaanna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback