Skansen

Här är lite foton från i lördags då vi åkte till Skansen. Liam älskade det! Han var nyfiken på alla djur, stora som små. Han ville inte sitta i vagnen utan hos mamma och pappa såg man bäst. Helst av allt hade han nog velat krypa runt, men det hade inte varit så praktiskt. Hoppas att vi kan åka tillbaka dit nästa år så får han springa runt istället. Förhoppningsvis följer även Chribba och Nisen med då, och deras bebis som kommer vara ca 9 - 11 månader beroende på när på sommaren vi åker dit. Känns så overkligt just nu. Att jag och min bror ska kunna umgås med våra bebbar. Som blir kusiner. Eller ja, plast-kusiner. Men vi säger kusiner. De kommer ha så roligt ihop! Speciellt när de blir lite större.

Kommentarer
Postat av: Emma

Hej bästa Maria. Jag bara älskar din blogg och alla fina bilder! Men jag har en fråga, varför blir era barn plastkusiner, är din bror inte din helbror? Bara lite nyfiken. Ha en underbar dag!!

Svar: Tack så mycket! :) Nej vi är ingifta syskon, eller vad man säger. Hans pappa är gift med min mamma :)
Maria

2012-08-13 @ 13:01:23
Postat av: anna

Roligt med kusiner. Känns som att våra barn aldrig kommer att få kusiner
fina bilder från skansen

Postat av: Emma

hej Maria. Älskar din blogg o alla fina bilder. Jag undrar varför barnen inte kommer att bli kusiner utan plastkusiner? Är din bror din halvbror?

2012-08-14 @ 07:42:08
Postat av: Denice Bergström

gt

2012-08-14 @ 08:41:35
URL: http://nicensbarnmat.blogg.se/
Postat av: Denice Bergström

Hej Maria :)
Det var kul och träffa dig och Sami i lördags och självklart Liam :D

2012-08-14 @ 08:46:24
URL: http://nicensbarnmat.blogg.se/
Postat av: Fotograf MissJeni

Vad roligt ni kommer ha det tillsammans alla fyra :D Såg ut som Liam verkligen tyckte om skansen :)

2012-08-14 @ 14:18:54
URL: http://jeni.blogg.se
Postat av: nikita

som vanligt fantastiska bilder ! vad har du för kamera eftersom att du alltid lyckas så bra med dom `;)

Svar: Tack så mycket! En Canon 7D. Men så är det år efter år av erfarenhet också :)
Maria

2012-08-14 @ 17:09:40
Postat av: jennifer & emilia

åh va fina bilder!
längtar tills min lilla blir tillräckligt stor för skansen!

2012-08-14 @ 22:07:58
URL: http://jennifermedj.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback