Tillbaka på banan


Nu har jag kommit hem från centrum! Vi satt och fikade i flera timmar. När fyra mammor träffas kan ni gissa hur mycket det finns att prata om. Nathalie och Melina på bilderna ovan, underbara båda två!

Efteråt gick jag och Nathalie in på Kappahl för att köpa barnkläder. Jag köper bara i storlek 68 nu. Det mesta är fortfarande för stort för Liam. Men 62 sitter perfekt eller börjar bli för smått, så känns dumt att köpa något mer i den storleken. Mysiga märket Newbie på Kappahl går bara till 68. Så tråkigt! Massa fint till superbra priser. Så jag köpte hem ganska mycket. Måste passa på medan Liam fortfarande kan ha Newbie. Vad får ni se senare. Nu ska jag amma min skatt.


Kommentarer
Postat av: Fotograf MissJeni

jahaaa, använder du Internet Explorar som webbläsare? Annars låter det ju konstigt att det inte uppdateras av sig själv. Men vilken tur att du tryckte på F5 ;)



jag vill också köpa bebiskläder!! :D

Postat av: Rebecca

Vad kul, vill också på mammafikor, så kul att prata bebisar ju:) och hon är ju bara sjukt söt den där lilla tjejen!! Jag har sportlov från jobbet nästa vecka så då vill jag gärna att vi ses :D kan du nån dag nästa vecka?

2012-02-23 @ 15:37:05
Postat av: anna

nämen oj vilken söt bebis. så mkt hår:) är dom goda cupcakes på espressohouse, ser goda ut, har tänkt prova dom

2012-02-23 @ 15:56:34
URL: http://heltenklaanna.blogg.se/
Postat av: Michaela

Var det Belle, som Isabelle Henrysson och Emil? :)

2012-02-23 @ 16:23:39
URL: http://michaelasdp.blogg.se/
Postat av: Isabell - mamma till Embla

Älskar Newbi med men Embla har snart växt ur 68 så det känns onödigt att köpa mer :/ synd att storlekarna inte går högre upp

2012-02-23 @ 20:36:34
URL: http://annaisabells.blogg.se/
Postat av: Jennifer

Skulle bli super duper glad som du ville ställa en fråga till mig i blogrespons! (Till höger i min meny) kanske lite konstigt men bara för att jag ska komma "upp" lite i listan! De vore toppen isf!! Tipsa gärna om du har några tävlingar eller något sånt :)

jätte fin blogg du har!

Kramkram

2012-02-23 @ 20:59:32
URL: http://jenniferspictures.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback