Berns

Två bilder från i lördags! Ni ska få ännu fler från invigningen sen. Såg att mamma hade skickat en hel del över mailen. Tänkte bara snabbt skriva lite om lördagkvällen.
 
Lind kom över till oss vid 17 så busade vi med Liam (som trivdes väldigt bra i hennes famn!) och åt kebab. Även mamma var över ett tag efter invigningen vilket var kul.
 
På kvällen drog jag och Lind till Berns tillsammans med Alex och Sofie. Men trots riktigt bra sällskap blev kvällen för min del inte särskilt lyckad. Jag hade jäkligt ont i fötterna av skor jag annars inte brukar ha problem att använda. Sen tycker jag Berns är väldigt överskattat. För det första släppte de in alldeles för många. Gick inte att ta sig fram, det var människor överallt. De hade bara ett dansgolv där man fick någolunda luft och plats att dansa. Men där spelades riktigt dålig musik istället. Så det var nog sista gången jag besökte Berns. Men det var mysigt att umgås med min Lind igen!

Kommentarer
Postat av: Michaela

ja ibland får man se över hur själva krogen var i sig och tänkta på sitt sällskap istället. då brukar man kunna känna sig mycket nöjdare med kvälen. sen är det juofta så att såna kvällar som vart lite spciella, konstiga, dålig etc... kommer man oftast mer i håg efteråt sen än såna kvällar som bara var bra. bra kvällar glider in i varandra och efter en tid ärdet svårt att avgöra vilken kväll som var vilken... detta är iaf ett faktum jag och mina tjejkompisar diskuterade under vår förfest i helgen, haha ;)

Svar: haha ja det har ni nog rätt i! fast jag brukar försöka lägga sämre dagar/kvällar efter mig och sen kan jag leva på de bra mycket längre. som du är inne på handlar det ju om inställning :)
Maria

2012-07-16 @ 10:23:20
Postat av: sofia

Tråkigt när dom släpper in så mycket folk så man knappt kan röra sig! O drygt med ont i fötterna! Men ni verkar ju ha haft det rätt mysigt innan Berns i alla fall! =)

Postat av: anna

det förstör så mkt när det är så dålig musik och alldeles för mkt folk

2012-07-16 @ 22:13:06
URL: http://heltenklaanna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback