Börjar jobba igen

Var precis ute på promenad med Theo. Helt otroligt hur mycket solen fortfarande värmer! Känns lika varmt som om det fortfarande skulle vara mitt på dagen.
 
Liam har förresten börjat gilla sin vagn igen. Så nu kanske jag slipper oroa mig för det när vi ska iväg någonstans. Han satt och tog av sig sina strumpor och pratade för sig själv. Min goa lilla skatt.
 
Nu längtar jag efter älskling med det dröjer en timme till innan han kommer hem eftersom han är iväg och tränar med Isak. Han kör måndagar, onsdagar och fredagar och jag tisdagar, torsdagar och söndagar. Så vardagar har vi aldrig så mycket tid tillsammans. Men lördagarna är våra i alla fall!
 
Imorgon blir det ingen bodypump för mig för jag ska börja jobba igen! Under sex torsdagar kommer jag jobba 17 - 21. Skönt att komma igång lite smått. I höst kommer jag jobba söndagar och sen i januari går jag tillbaka på heltid. Har fått byta till ett dagschema (gick skift innan) så kommer jobba 08 - 17. Alldeles perfekt!

Kommentarer
Postat av: Linda - När 4 vill bli 5

Spännande att börja jobba lite igen :-)

Postat av: Jennifer

vart jobbar du? :)

Svar: McDonalds :)
Maria

2012-07-04 @ 18:20:18
Postat av: Jenny - mammaliv i Nashville

Vad skönt att mjukstarta lite! Lycka till :)

2012-07-04 @ 18:48:32
URL: http://jennybenny.se
Postat av: Anonym

vad jobba du med?:)

Svar: Jobbar på McDonalds :)
Maria

2012-07-04 @ 18:55:15
Postat av: Trees, London

Vad skönt att komma igång med jobb lite.
Skönt att få vara bara maria lite då och då ;)

2012-07-05 @ 16:22:34
URL: http://mangofisk.se
Postat av: Emma - Mamma till två

Skönt att komma igång med jobbet igen.
Och härligt att du slipper jobba skift!! :)

2012-07-06 @ 10:48:33
URL: http://emmsaklemmsa.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback