Boxning på schemat

Image and video hosting by TinyPic
Weheartit.com
 
Jag och Nathalie har bokat in oss på ett mördarpass ikväll. En timme boxning, får se om jag överlever.
Vanligtvis kör vi zumba på tisdagar men kul att testa något annat. Boxen är bättre tid också, mellan 18 - 19.
 
Liam var förresten väldigt trött idag, kanske därför han var hängig. Eller så blev han trött för att han var hängig, vet inte exakt.. Men han sov i alla fall nästan fyra timmar i sträck! Helt otroligt. Gick och kollade till honom flera gånger. Nu är han utvilad och nöjd, leker här på golvet nedanför mig.

Kommentarer
Postat av: sanne

Du vet för att få bästa resultatet från träning är att du aldrig får vänja kroppen med något så chocka den hela tiden ;D

Svar: då måste det ju vara bra att jag varierar träningen hela tiden :)
Maria

2012-07-10 @ 16:20:14
Postat av: anna

det är så kul med boxning:) riktigt svettigt e det oxå

Postat av: Eleni

Kul med boxning. Är nog väldigt bra träning. Skulle också vilja testa på :) Och vad duktig du är som tar dig iväg och tränar varje vecka. Har lite ångest över allt kakätande och icke tränande senaste veckan, haha.

2012-07-10 @ 21:05:00
URL: http://elenia.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback