Iväg till centrum

Här är fler bilder från gårdagen. Var så roligt att se Liam och Melina leka tillsammans. De har blivit så nyfikna på varandra och ska hela tiden ta på varandra. Vilken skillnad på så kort tid! Förut log de mot varandra men det var ändå inte alls samma sak som nu.
 
Nathalie bjöd på god fika också och jag var onyttig för första gången på över en vecka, duktigt om ni frågar mig. Speciellt med tanke på att det inte var länge sedan jag åt något onyttigt varje dag.
 
Gick förresten jättebra att jobba igår! Jäklar vad kul det var. Tråkigt bara att det är så många som slutat, var nästan bara nya jag jobbade med. Endast fyra jag jobbat med tidigare, helt sjukt. Men de nya verkar trevliga de också! Så härlig stämning på mitt jobb. Gästerna var också på bra humör igår, fick även beröm av en gäst för att han tyckte att jag var så glad. Kul när det märks!
 
Vid 11 ska jag och Liam träffa Emelie från mitt jobb för en fika. Sen ska jag till systemet och köpa vin till ikväll då jag och Nathalie ska hem till Mikaela från hennes mammagrupp. Vi ska baka muffins och dricka lite vin. Inte helt fel en fredagkväll. Måste in på Sabis och köpa något till min och Samis middag också. Kylen ekar tom. Får se vad man kan hitta på.

Kommentarer
Postat av: yasmine modell mamma och fru

fina bilder
Allt bra idag?
Ha en underbar fredag och kolla gärna in mitt fredags tips i bloggen.
KRAM

Postat av: Jennifer

vad jobbar du med? :)

Svar: McDonalds :)
Maria

2012-07-06 @ 11:44:50
Postat av: Anna

Svar: Emelie umgås nästan bara med sin pojkvän och Angie har jag bara inte umgåts med. Vi brukar inte umgås så mycket utanför jobbet! Jag har det bra med mina grabbar vettu! :-) Umgås en del med guiderna också!

2012-07-06 @ 12:12:24
URL: http://annakanna.blogg.se/
Postat av: Sara Ekman

Kul att det är så härliga människor du jobbar med :)

2012-07-06 @ 13:38:18
URL: http://aamaziing.blogg.se/
Postat av: Malin

Oj, ska du börja jobba, har jag helt missat :o

Svar: Jobbar bara torsdagkvällar, heltid börjar jag igen först i januari :)
Maria

2012-07-06 @ 16:29:05
Postat av: Jennifer

ja, då förstår jag att det byts personal ofta :) jag trodde att du jobbade på ett älderboende eller liknande. vet faktiskt inte varför jag fått för mig det? kanske har du skrivit att du jobbat med det tidigare? eller så har jag helt enkelt bara blandat ihop dig med någon annan, haha.

Svar: okej! nej det har jag aldrig gjort så du har nog blandat ihop :) egentligen skulle jag bara jobba extra där undertiden jag pluggade distanskursen "kreativt skrivande" men när kursen var slut så trivdes jag så bra så hade inte bråttom att söka vidare. och sen blev jag gravid :)
Maria

2012-07-06 @ 17:44:06
Postat av: Jennifer

Finns ju ingen anledning att sluta jobba på ett ställe om man ändå trivs som fisken i vattnet, det är ju faktiskt A & O.. kul att du trivs så bra :)

Svar: Precis :) Fast jag vill plugga sen. Ett år kvar sen kan jag få jobb som bankrådgivare :)
Maria

2012-07-08 @ 16:33:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback