Shopping till killar

Jag tycker att det är kul med herrkläder. Finns så jäkla mycket fint! Oftast är kläder till män dyrare än till tjejer. Men det måste inte vara det, speciellt inte längre. Jack & Jones har riktigt bra priser på sina kläder, så är de snygga också. När jag var inne och kikade på sidan (kan man inte shoppa till sig själv får man titta till Sami istället) så gillade jag även skorna ovan från Fred Perry. Får se om det blir något köp! Ska kolla med min kära man, han måste bara vakna först.
 
Idag ska vi till Samis mammas invigning av hennes hundbutik. Ska bli kul! Sen kommer jag spendera kvällen tillsammans med Lind. Vi ska ut ikväll tillsammans med två av hennes tjejkompisar från universitetet. Blir nog riktigt kul! Roligast att gå ut på sommaren, får hoppas att det är ganska varmt och att det inte börjar regna.

Kommentarer
Postat av: Isabelle

Riktigt fin t-shirt! älskar också herrkläder speciellt det klassiska och lite preppystil men min man delar inte samma klädsmak med mig så det är svårt att hitta något han gillar.

Postat av: rebecca

Tack för tipset! Får gå in och kolla till min bror jag då :D

2012-07-14 @ 17:01:23
URL: http://fashionminded.se
Postat av: Nathalie - Mamma till Melina

Åhh de där skorna köpte jag till Anders för några år sen. Skitfina!

2012-07-14 @ 23:36:15
URL: http://nathalier.blogg.se
Postat av: L.t

Fin blogg!! gillar den starkt!

Kolla gärna in när jag och min pojkvän sjunger en duett! PUSS!

2012-07-15 @ 20:53:19
URL: http://ttthorngren.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback