Something for mama

JC och Brothers stänger ner i Haninge Centrum så de har just nu 50 - 70 procent rabatt på allting. Gissa om jag och Nathalie blev glada! Klart att vi var tvugna att springa in. Till mig blev det skjortan ovan (som inte görs rättvisa på bild) och armbandet. Passade på att köpa en slips till Sami då han inte har så många. Den var nedsänkt från 300 till 100!
 
Inne på Clas Ohlson köpte både jag och Nathalie den söta väskan ovan. Det är nämligen en kylväska! Svårt att tro va? Perfekt att förvara mellanmål och dricka till Liam när man är ute i värmen. Den tar nämligen inte så stor plats i vagnen. Bra shoppingdag.

Kommentarer
Postat av: Fotograf MissJeni

Åh så smart med en sån liten kylväska! :)

Postat av: Eleni

Vilken mysig dag ni verkar haft. Utehäng i solsken och rea shopping är väl bland det bästa, hihi :) Sånt tackar man sällan nej till :) Men visst blir man trött av en massa sol.

2012-07-03 @ 19:29:47
URL: http://xn--lenia-9ra.blogg.se
Postat av: sandra

Vilken toppen dag ni verkar haft!=) Jag har tur som jobbar på förskola när det är så fint väder! Så jag har oxå fått njuta massor av solen idag!

Trevlig kväll!

Kram Sandra

Svar: Vad härligt! :) Skönt när man kan få spendera dagarna utomhus
Maria

2012-07-03 @ 19:55:17
Postat av: Linda-Mamma till Alfred

Alltid kul md rea o vilken fin liten kylväska måste in o kika efter en sådan!Smidig!
Yes tack typsnittet är nu fixat! Ja gör det oasap har massa fint!

2012-07-03 @ 20:45:09
URL: http://hummingbird.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback