Träning två dagar på raken

Liam lyckades riva ner alla mina tidningar igår och hade världens fest. Jag måste komma på en bättre plats att ha dem på. Ingenting kan man ha i Liam-höjd längre. Till middag bakade jag en god köttfärspaj. Vardagslyx.
Sen blev det att träna crosstraining med Lollo och Anneli. Igår insåg jag att min träning börjat ge någonting. För sist jag tränade på Sats var för två månader sedan. Jag var helt slut i kroppen efteråt och hade sedan träningsvärk i fyra dagar. Gårdagens träningspass var lika tufft men jag orkade hålla ett klart högre tempo. Idag har jag inte alls lika ont i kroppen som jag hade sist. Vilket betyder att jag kommer orka kvällens pass! Vilket är boxning med Nathalie, svettigt och kul.

Kommentarer
Postat av: Anonym

recept på pajen? :)

Svar: jag googlade bara köttfärspaj och valde första bästa som innehöll de ingredienser vi har här hemma :)
Maria

2012-07-31 @ 08:27:43
Postat av: Fotograf MissJeni

haha men han ville ju läsa alla tidningar på samma gång juuuu :D

hejja dig! Jag saknar träningen! Efter att förkylningen går in på sin andra vecka nu börjar det bli tröttsamt att sitta still.

Postat av: s

Hej jag hoppas att du ska kunna svara på en sak, tänkte nämligen söka jobb på mcdonalds men funderar på om jag skulle klara av att jobba där, pga det verkar för stressigt och jobbigt speciellt i början, hur tyckte du det var när du började där och nu efter ett tag? Skulle vara jätte glad om du svara!

Svar: Första två dagarna jobbar man tillsammans med en handledare eller arbetsledare. Så då hinner man lära sig jobbet :) Det känns som att det är väldigt mycket att ta in, speciellt första dagen. Men man lär sig fort :)
Maria

2012-07-31 @ 10:12:06
Postat av: Linnea-vägen genom adoptionen

Min brorsson Collin drar ofta ner alla mina tidningar då jag sitter barnvakt åt honom. Jag vet inte vart jag skall lägga dom efter som han rör allt i hans höjd. :) Ha en bra fortsättning på dagen! :)

2012-07-31 @ 10:16:53
URL: http://vagentillosstre.blogg.se
Postat av: Olivia

Pajen såg jättegod ut ;)
sv: Jamen precis, såna finns det också, tyvärr.. :/

2012-07-31 @ 10:18:25
URL: http://fotonilingonskogen.blogg.se/
Postat av: Nathalie - Mamma till Melina

Mums! Pajen såg supersmarrig ut!!

2012-08-01 @ 15:02:21
URL: http://nathalier.blogg.se
Postat av: BECCA- Mode, foto och vardag!

Vad duktig du är! Kör på! :)

2012-08-03 @ 11:04:33
URL: http://www.rebeccalahti.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback