Med kameran i handen

Här är några foton från i söndags då vi firade mina kusiner, tvillingarna Tompa och Toni, som fyllde 12 år.
Det bjöds på god fika och trevligt sällskap. Var regnigt ute vilket kändes trist men det gav ändå ett riktigt fint fotoljus. Så kameran gick varm, enda tills batteriet tog slut. Vi kunde nämligen sitta utomhus ändå, då de har en väldigt stor terass med tak.
 
Pratade med pappa tidigare idag och vi åker tidigare till hans landställe imorgon än vad jag först trodde. Hoppas ändå hinna med en fika med Nathalie innan. Tre veckor sedan vi sågs sist och det är länge för att vara oss! Vi brukar ses minst en gång i veckan. Melina lär väll prata och springa runt vid det här laget... Typ.
 
Verkar som att vi kanske får en midsommar med fint väder i år. Kan det verkligen vara sant? Det hoppas jag på.

Kommentarer
Postat av: Jennifer

gott fika! :D hoppas på bra väder men tyvärr kan man ju inte lita på väder prognoserna :/

Svar: Nej så är det ju tyvärr! Men hoppas kan man alltid göra :)
Maria

2012-06-20 @ 18:59:46
Postat av: Fotograf MissJeni

Här ska det vara uppehåll iaf :) Så håller tummarna på att det stämmer!

Postat av: julia

vilken fin familj ni är, men måste bara fråga bodde du inte i Italien och var tillsammans med en kille därifrån? kanske jag bara yrar men tycker att jag känner igen att jag vart inne på din blogg förut. eller är de kanske samma kille? :)

2012-06-28 @ 13:13:17
URL: http://juliaaragnarsson.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback