Crescentvagn till salu!


Min fina vän Jenna säljer sin barnvagn nu när de ska få syskon och har införskaffat en syskonvagn istället.
Kan själv intyga att det är en bra vagn, då jag har en likadan! Fast min är röd.

Jennas text om vagnen:
Säljer nu min fin fina Crescent diva av års modell 2010, använd sedan november 2010.

Vagnen är i fint skick, komplett ligg och sittvagn med både vändbart handtag och vändbar sittdel. Snurrbara, kullagrade hjul framtill och lufthjul baktill.
Höj och sänkbart teleskophandtag.

Inte använd så mycket eftersom vi haft andra vagnar att skifta emellan.

Det som medföljer är;

Liggdel
Sittdel
Varukorg
Regnskydd

Har varit super nöjd med denna vagn! Den är jätte smidig att köra och passar enda upp till 3 år.

Säljer den för 2350 kr då den enligt mig är i fint skick! (förutom enstaka små repor på chassit och att crescent texten på höger sida försvunnit) Inget som dock påverkar vagnen.
Vi har bytt bakhjul på den, då vi råkade få punka på ena hjulet. Så dessa är alltså helt nya!

Sms:a mig gärna eller ring på 073 541 45 70! kollar mejlen sällan! 


Kommentarer
Postat av: Paparazzibecka

sv: thanks!

Postat av: Ida Edström - Östersunds näst största blogg.☺

sv; tackar ! hade det toppen i Åre :D

2012-03-10 @ 22:40:08
URL: http://tjejenida.blogg.se/
Postat av: Caroline Larsson

Hej jag slog dig en signal förut, då jag är väldigt intresserad av denna vagnen! Är den såld? Hoppas inte den för jag vill ha den!! :) kan höra av mig senare igen! med vänliga hälsningar Caroline

2012-03-13 @ 17:20:47
URL: http://cavfl.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback