Burkmat vs egenlagad mat 1 - 1


Liam har börjat vänja sig mer och mer vid min mat. I fredags fick han köttfärs med ris och det var helt okej.

Idag gick jag in ordentligt. Blandade lite olika recept från
den här sidan.
Ingredienserna blev grillad kyckling, potatis, morot, majs, timjan och äkta smör. Om han gillade det? Jag har aldrig förr sett honom gapa så stort! Vilken höjdare, kommer vi garanterat göra om. Så mycket mat som han fick i sig nu har han aldrig fått förut. Min matglada lilla älskling.

Kommentarer
Postat av: Fotograf MissJeni

Vore kul och se ett filmklipp när Liam äter :D

Postat av: Linda - När 4 vill bli 5

Roligt det är när de äter med bra aptit :-)

2012-05-13 @ 18:08:09
URL: http://vardagspusslandet.blogg.se/
Postat av: Sofia - mamma till Svante ❤

Åh, lät som en god kombo :)

2012-05-13 @ 20:38:13
Postat av: Felicia - mamma till Liam

Åh vad roligt och vad bra! Visst har de bra recept på deras hemsida? :D

2012-05-13 @ 22:03:33
URL: http://sachiko.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback