En knäppis och en app


Igårkväll bakade jag äppelpaj (den blev himmelsk!) och Sami spelade datorspel. När vi donar med saker brukar Liam springa runt i sin gåstol. Men igårkväll var han väldigt sällskapssjuk så han fick sitta hos Sami medan han spelade. Han tjoade och lät och verkade ha världens fest. Var tvungen att gå och kolla vad han gjorde och då fann jag honom som på bilden ovan. Hur skönt kan det vara att sitta så egentligen? Men han var supernöjd, nöjdare än på länge faktiskt. Min lilla knäppfis.

Nu ska jag baka igen, den här gången tigerkaka. Ska bjuda Nathalie på fika imorgon. Men sen är det slutbakat för min del. Nästa vecka börjar mitt nya liv som nyttig. Är less på mina extra kilon. Jag som gick ner allt efter graviditeten har nu gått upp lite igen. Så här innan sommaren är det faktiskt inte så roligt. Så bättre matvanor och mer träning ska ge mig min gamla kropp tillbaka. Heja mig!

Förresten, tänkte tipsa om en rolig app. Wander heter den. Man får slumpmässigt en guide från en annan del i världen. Så under en vecka ska man vara varandras guider. Varje dag får man ett fotouppdrag. Tex "fota något som inspirerar dig". Så skickas bilden till den andra guiden. Häftigt va? Jag tycker att det låter superkul. Laddade ner appen igår och nu väntar jag på min första guide. Hoppas jag får en idag så jag kan sätta igång.

Kommentarer
Postat av: MALIN SUNDIN [FOTOGRAF]

Så fina ögon han har :)

Postat av: Elin - Mamma till My född - 11

Hihi, han är för söt! :)

2012-05-31 @ 19:10:44
URL: http://mysansfamily.blogg.se/
Postat av: Eleni

Tack för din fina kommentar! Vilket gounge ni har. Det ser inte det minsta bekvämt ut men han ser då nöjd ut, hihi. Kram

2012-05-31 @ 20:41:00
URL: http://elenia.blogg.se/
Postat av: Isabell - mamma till Embla

Jag känner igen mig, kilona bara rann av medans jag ammade men när jag väl slutade (min dotter var 6,5 månad) så gick jag upp ett par kilon igen, blä :/

2012-05-31 @ 21:06:38
URL: http://annaisabells.blogg.se/
Postat av: anna

du ser väldigt smal och fin ut på bilder men man ska ju va nöjd själv oxå

2012-05-31 @ 22:01:48
URL: http://heltenklaanna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback